יום רביעי, 22 באפריל 2020

אילנית לוי בראיון שגרם להלם! חושפת: "למה לשאול מה עם ילד? אתם אמורים להבין לבד!"

אילנית לוי אשתו של אלירז שדה מקבלת לא מעט תגובות במהלך
חייה, לאחרונה זה היה בעיקר על כך שהיא לא בהריון מאלירז,
הטענות והתגובות השופטות שהיא מקבלת גרמו לה מדי פעם
להגיב, אלה שעכשיו בראיון מורחב היא מדברת על הכל,
כולל על החתונה של דניאל גרינברג ואייל גולן.



אילנית לוי שממשיכה לעבוד גם בימים אלו, מנחה לצדה של גלית גוטמן
תוכנית קבועה בימי שישי, בנוסף אילנית הייתה אמורה לככב בקמפיין שהוקפא,
אלה שמקביל לכל אלה אילנית הפכה לכוכבת רשת ומובילה דעה ועל הדרך
נותנת טיפים לניקיונות הבית מה שגורם לאלפי נשים לקבל טיפים מאילנית,
עכשיו היא מדברת על הכל בראיון למאקו לכתב גיל לוסטינג.


כאשר היא נשאלה למה לא הגיעה לחתונה של אייל גולן ודניאל אמרה: "זה באמת לא המקום שלי, 
זה יום קדוש של שני אנשים בלבד וזה הרגיש לי לקחת פוקוס במקום שהוא לא לי."
על הקשר עם אייל גולן היום היא אומרת: "השיחות הם על ליאם ואלין נטו. דניאל יכולה
לסמס מדי פעם על דברים קצת אחרים ואנחנו מדברות בינינו לפעמים, אבל ליאם ואלין 
הם המקשר והיחיד בינינו היום".
אילנית משתפת למה החליטה לברך את דניאל שבישרה שנכנסה להריון: "זה היה הכי טבעי
לי בעולם להגיב את זה. מה שלא טבעי לי זה לסנן את מה שאני חושבת כי זה לא נראה אמין כלל."
אלה הנושא המרכזי שרבים חיכו לראות איך תגיב היא נושא הריון וילדים: "ברור שאני ואלירז
רוצים ילדים, שואלים אותי את זה" היא מוסיפה ואומרת: "זה מצחיק אותי כששואלים אם
אנחנו רוצים ילדים, מה אתם חושבים? שאנחנו לא רוצים?".
כאשר היא נשאלה למה בכל זאת היא לא בהריון, אילנית מאבדת קצת את הסבלנות בעיקר
לכל אותם אלה שמגיבים ובאים לאילנית בטענות: "למה לשאול מה עם ילד? אתם אמורים להבין לבד.
בגילנו לא התחתנו כדי להעביר שנתיים במלדיביים ביחד" היא ממשיכה" "אז למה אנחנו לא מביאים ילדים?
אתם לא יודעים לעשות אחד ועוד אחד?".
אילנית בראיון מקיף מדברת על הכל!
חושפת לראשונה למה היא עדיין לא בהריון ונותנת רמז עבה לסיבה האמיתית?
וחושפת גם את דעתה על רוסלנה ועל ההבדל מדניאל?? הסוד הגדול:
.



תגובה 1:

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...