יום חמישי, 30 באפריל 2020

אמירה בוזגלו חושפת את התקופה הקשה שעברה אחרי ההפלה והכניסה להריון בזכות אילנית לוי!

לחשיפה הזאת מצד אמירה בוזגלו אף אחד לא ציפה, בשעות
האחרונות היא החליטה לחשוף בפני העוקבים פרטים אישיים על
עצמה והצליחה לרגש את כולם, אמירה חושפת לראשונה שעברה
בעבר הפלה ואחרי ברכה של אילנית לוי בחתונתה היא נכנסה
להריון שעבר בהצלחה.




חמישה חודשים חלפו מאז הפכה אמירה בוזגלו לאמא של יונתן, בנה הראשון
מבעלה משה בן שימול,כעת מתברר היא חושפת שעברה הפלה רגע
לפני החתונה של אילנית לוי ואלירז שדה,בוזגלו נכנסה לחופה מיד שהסתיימה
וקיבלה ברכה מרגשת במיוחד בהמשך אמירה נכנסה להריון שעבר בהצלחה
והביאה לעולם את יונתן בנה הבכור.


אמירה פתחה בדבריה: "אני לא יודעת ממה יותר בכיתי באותו רגע. חופות מרגשות
אותי לרוב מאוד, בטח שמדובר באנשים שאני אוהבת אני תמיד דומעת." הוסיפה: 
"ברווקותי הייתי בוכה בחופה ומדמיינת את עצמי".אמירה המשיכה: "כשראיתי את 
אילנית ואלירז פוסעים לעבר החופה בכיתי מכל הלב".
היא החלה לתאר את מה שקרה בסיום החופה: . כשנגמרה החופה קיוויתי וחיכיתי שאילנית
תברך אותי. זה היה רגע אחרי שחוויתי שוב הפלה. בלי להסביר אמרתי לה: ״בבקשה 
תברכי אותי״."אמירה המשיכה לתאר: "לא הסברתי אפילו על מה אני מבקשת ברכה. 
היא הבינה ובירכה כאילו הזמן עצר מלכת והיא לא ממהרת- צרבתי כל מילה".
אמירה סיכמה את מה שהיא מרגישה ומה היא מאחלת לנשים אחרות: מאחלת לכל אישה
שמחכה להיות אמא לזכות לקבל זאת במהרה ובעיתוי המושלם. אילנית אמן שכל מה
שבירכת אותי יחזור לך כפליים עוד היום".
אמירה בוזגלו גרמה להתרגשות גדולה מצד נשים רבות שהרגישו הזדהות
גדולה כלפי הדברים שאמרה!
ומה חושבת אילנית לוי על הפוסט המרגש?! התגובה המפתיעה של אילנית!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...