יום ראשון, 24 במאי 2020

מור לרמן הגיבה על הפרידה ממאור ועל החזרה לאקסית!! הדר ודנית הגיבו במפתיע!!

הצופים של חתונה ממבט ראשון עוד מנסים להתאושש מהפרידה
של מור ומאור ועוד מאמינים שהם היו יכולים להסתדר, מי שכמובן
לקחה קשה את הפרידה היא מור שבכתה הרבה ברגעי הפרידה ומתאוששת
מהפרידה, מיד אחרי הפרק היא החליטה לעלות את מה שקרה מהצד שלה
והגיבה על הפרידה ממאור, הבנות שמשתתפות יחד איתה במסר במפתיע!




מור שמתמודדת לא מעט עם התגובות הקשות ברשת שקיבלה במהלך כל העונה
מחליטה לענות בפוסט ארוך ובו היא מספרת על התהליך שעברה עם מאוד על הרגעים
הקשים ועל היציאה לדרך חדשה,מור משתפת: "בגילוי לב אמיתי, המסע שעברתי הוא רחוק מאוד
מהמסע שתיארתי לעצמי בדמיון." היא ממשיכה וכותבת: "מהמסע שפיללתי לעצמי באמת 
ובתמים, אבל באמצע הדרך, גיליתי עמוק בפנים שזה כנראה המסע שהייתי צריכה לעבור."


מור המשיכה לתאר את מה שעברה: "האישה הזו שבאה נשארה איתי, ועליה אני לא אוותר, 
היא חלק ממני ואיתה ובזכותה אני קיימת", היא ממשיכה : "למדתי שדווקא ברגעי החולשה, 
מצאתי את החוזק האמיתי שלי. למדתי לאהוב את עצמי מאוד, למרות ובזכות הפגמים שבי, 
למדתי להיות שלמה".
מור מסיימת בדברים אופטימיים ואולי רומזת על משהו עתידי: "היום, אם היו שואלים אותי איך 
אני הייתי בוחרת לסיים את הסיפור שלי במסע הזה שלי, זה היה בדיוק במילים האלו המשך יבוא...״
מור קיבלה יותר מ10 אלף לייקים לפוסט ומאות תגובות מחזקות!!
אלה שהיו גם תגובות מפתיעות למדי כאשר גם הבנות שהשתתפו יחד איתה
במסע הדר ודנית החליטו להגיד על הפרידה ממאור מה שגרם לסערה 
גדולה אף יותר!! 
איך הגיבו הדר ודנית לפוסט של מור??
ואיך הגיב מאור שעד כה העדיף לא לדבר על הפרידה ממור?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...