יום ראשון, 24 במאי 2020

אמיר זהבי מחתונה ממבט ראשון בכלל גיי?! מגיב לראשונה לסערה סביבו!!

הרשתות החברתיות סוערות בשעות האחרונות בעקבות
הקלטה לכאורה שבו נשמע אמיר זהבי מחתונה ממבט ראשון
שבו מדבר על הנטיות המיניו*ת שלו וחושף שהוא בכלל גיי
מה שגרם לסערה גדולה ולצד מפתיע מצד אמיר לצאת בחריפות
נגד מי שהפיץ את המידע.




העונה של חתונה ממבט ראשון בדרך לסיומה ובקרוב נגלה אם אמיר ודנית
נשארו ביחד גם היום,אלה שכרגע אמיר מתמודד בצורה לא נעימה עם תגובות
שטוענות שהוא בכלל גיי,יש לציין שבפורומים השונים של התוכנית עולים
לא מעט תגובות של אנשים שטוענים שאמיר בכלל לא נמשך לדנית והיו כאלה
שהרחיקו וטענו שהוא בכלל בצד של הגברים, נראה שאחת הצופות לקחה את
זה צעד קדימה והפיצה הקלטה לכאורה של אמיר מדבר על כך.


נראה שאת אמיר זהבי זה גם לא הצחיק  ובעיקר העליב ובצעד מפתיע החליט לחשוף
שעליו ההקלטה המזויפת והחליט לחשוף את עמדתו: "עד עכשיו נמנעתי מלהגיב לכל
הרוע שמופץ כלפי ברשתות, בטורי דעה ועל גבי המסכים",כך התחיל זהבי בדבריו והוסיף:
"לא משום שלא כאב לי כלל, אולי דווקא בגלל שאני כל כך כאוב מאוד. אבל הפעם אני
מרגיש שנחצה קו אדום מבחינתי",זהבי המשיך: "כשמישהי הפיצה הודעות קוליות וטקסטים
בהן היא טענה בוודאות שאני גיי".
זהבי פירט: "אני חושב שאין נטייה מינית פסולה ואין נטייה מינית מוסרית יותר מנטייה אחרת."
אמיר החליט להבהיר את הנקודה: "חשוב לי להגיד באופן ברור ובלתי משתמע לשתי פנים שאני 
סטרייט וזאת תמיד הייתה נטייתי המינית".
אלה שזהבי לא מתכוון לוותר ומבקש את עזרת העוקבים: "אם מישהו יודע מי האישה שעומדת
מאחורי ההפצה של השקרים האלה, אשמח מאוד אם תעזרו לי למצוא אותה".
מי עומדת מאחורי ההקלטות? ומה בדיוק נאמר בהקלטה?!
אתם תהיו בהלם!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...