יום רביעי, 27 במאי 2020

הדר חושפת בטעות מה יהיה בעתיד עם דניס? "אני רוצה שנהיה זוג והלוואי וזה יימשך לעד"

האם נחשף בטעות זוג ראשון שנשאר ביחד אחרי הצילומים
בחתונה ממבט ראשון? הזוגיות המוצלחת בין הדר ודניס נראית
היטב על המסך,החיבור ואהבה הגדולה שנרקמת בניהם הצליחה
להשאיר אותם ביחד גם היום?? הדר כבר לא חוששת להגיד את
כל מה שהיא חוששת מול המצלמות.




הזוגות שלפי הפרקים בחתונה ממבט ראשון נמצאים כרגע בסוף
שבוע ,כל זוג נמצא בבית מלון אחר והם מסכמים את העונה וגם חושבים
רגע לפני שהם צריכים להחליט  ולהודיע למומחים האם הם נשארים
ביחד או שהם מחליטים להיפרד, הדר ודניס שבסוף השבוע של הזוגות
הציגו זוגיות חזקה ויציבה כבר לא מסתתרים?

מסתבר שהחיבור בניהם הוא עמוק מאוד והדר במהלך מפגש עם דניס כבר לא
מסתירה בדיוק מה היא חושבת ונראה שהיא מחכה כבר מאוד שהמצלמות לא
יפריעו להם להמשך הזוגיות: "אני ממש לא צריכה הסחת דעת שתסיח את דעתי
מהזוגיות." בהמשך אמרה הדר למצלמות: "אני פשוט יודעת שאני רוצה שיהיה לי
טוב איתו מאוד, אני רוצה שנהיה זוג והלוואי וזה יימשך לעד".
אלה שלא רק הדר כבר מפרגנת בגלוי לדניס ועכשיו גם היא מרעיף עליה
מחמאות ומפתיע: "כיף לי עם הדר ואני רוצה להמשיך להכיר אותה."
בהמשך אמר: אני רוצה מחר לקום איתה בבוקר, אז אני לא יודע לאן זה יוביל
אבל זו פתיחה מעולה".
הדר כבר לא חוששת מפליטות פה וחושפת שהיא ודניס 
עדיין ביחד אחרי הצילומים של חתונה ממבט ראשון?!
לזה אפילו בהפקה לא ציפו!! הלם!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...