יום שני, 22 ביוני 2020

מעיין אשכנזי חושפת בדמעות את הקושי בהחלטה לא להתחתן כרגע:"מגבלת הראייה וגם החתונה מפחידות!"

אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי הגיעו פעם נוספת לראיון אצל
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ, בראיון אישי על תקופת הקורונה
והבעיות הכלכליות אליו נקלע אביחי אוחנה, בהמשך בני הזוג
דיברו על הרצון להתחתן וההחלטה לדחות את הנושא.
מעיין ברגע אישי משתפת על ההתמודדות עם בעיות הראייה של אביחי.




ראיון אמוציונלי של אביחי ומעיין לא ראינו עד כה, בני הזוג הגיעו לתוכנית
של אופירה וברקו והיה להם הרבה מה להגיד, על הנושא הכלכלי בתקופת הקורונה
אמרה מעיין: "אני פתחתי עסק בינואר ואז בגלל הקורונה הייתי צריכה לסגור."
היא ממשיכה לשתף: "זה היה מאוד קשה והכניס אותי למינוס אבל יחסית קטן
כי אני תמיד שומרת ליום שחור."



מעיין כרגע מנסה לחזור לשגרה ופתחה את העסק שלה בכפוף להנחיות משרד הבריאות,
אלה שגם אביחי נקלע לחובות שחשף בראיון במאקו בשבוע שעבר ,בראיון אצל
אופירה וברקוביץ הוא מרחיב ואומר: "אני לא יכול לבקש הלוואה מהמדינה כי אני
עסק חדש ורק הרגע פתחתי."
אביחי המשיך להסביר: "השכירות במקום שעסק שלי יושב בו נורא יקרה, ואני מנסה
להכניס אנשים ולהביא מפה ומשם כסף כדי להוריד את העול הזה".
בהמשך נשאלו בני הזוג על נושא מסקרן מאוד וזה בעיית הראייה של אביחי שדיבר
על החשש שלא יראה יותר: "יש לי את החשש, אבל הפחד ליווה אותי בתחילת הדרך.
בגיל 18-19 היה לי את הפחד הזה שאתעוור בעוד עשר שנים."
נראה שמעיין אשכנזי לקחה מאוד קשה את בעיית הראייה של אביחי וזה מלווה
אותה כל הזמן ומנסה להתמודד עם הנושא, מעיין הגיבה לבעיה הכאובה בדמעות: "אני
הולכת עם הלב שלי. אני מאמינה מאוד באמונה שלמה שמה שצריך לקרות יקרה",
מעיין המשיכה לשתף בדמעות: "גם המגבלה וגם החתונה מרגשות ומפחידות אותי יחד".
המעריצים מנסים לחזק את בני הזוג אחרי הראיון הלא פשוט שדיברו בו
בגלוי על התקופה שהם עוברים, האם בכל זאת אפשר לצאת אופטימים מהראיון?
איך הגיבו הפעם מעיין ואביחי שנשאלו על החתונה שכולם כבר מחכים?!
הפעם הם הצליחו להפתיע את כולם!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...