יום ראשון, 28 ביוני 2020

היה לרוסלנה חשש מאירוע מוחי? משתפת את מה שעברה: "מטלטל,עין שמאל כמעט לא ראתה"

ימים לא פשוטים עוברים על הדוגמנית, שחקנית,כוכבת,אשת העסקים
וכוכבת הריאליטי רוסלנה רודינה, רוסלנה העלתה בשעות האחרונות
תמונה שגרמה ללחץ מצד העוקבים שהציפו אותה בהודעות לגבי פניה,
רוסלנה החליטה לחשוף את מה שעברה ומסתבר שאלה היו ימים
לא פשוטים עבורה.




המשפחה החברים וגם העוקבים של רוסלנה מאוד דאגו לשלומה אחרי
שהתברר שעברה לילה לא פשוט שקמה עם תחושה מוזרה ושיתפה שלא
ראתה בעין שמאל, בעקבות התגובות הרבות שקיבלה אחרי ששיתפה
בסטורי תמונה שלה, רוסלנה החליטה לשתף את כולם במה שעברה ומתברר
שאלה היו שעות לא פשוטות עבורה.


בפוסט שהעלתה היא ניסתה לתאר את מצבה הבריאותי: "קמתי לבוקר אחר קצת שונה,
והכמות הודעות שקיבלתי בעקבות התמונה", רוסלנה שיתפה תמונה בסטורי שבעקבותיה
כולם חשבו שעברה טיפול פנים.
רוסלנה המשיכה לתאר: " עברתי יום קשה ומטלטל,קמתי בבוקר ועין שמאל פשוט לא ראתה
טוב לא הצלחתי לקרוא כמו שצריך והיה לי מטושטש כמו מין צל בעין".
רודינה ממשיכה לפרט: "נורא נלחצתי ולא ידעתי מה לעשות, היא משתפת שחשבה
שעברה אירוע מוחי: "דיברתי עם מדא עשו לי בדיקה כדי לשלול אירוע מוחי".
רוסלנה לא הצליחה להבין מה בדיוק עובר עליה והחליטה לעשות דיקור: " בגלל שאני בריאה
תמיד ולא חוויתי דבר כזה אחרי כל הבירורים החלטתי שאני מגיעה לעשות דיקור".
היא משתפת על התפנית אחרי הדיקור: " אני בנאדם שפחות מאמין בזה, אבל הגעתי
הייתי אופטימית הלכתי לישון וקמתי חדשה".
רוסלנה שיתפה שכרגע לפחות היא מרגישה הרבה יותר טוב, בני המשפחה והחברים
ממשיכים לדאוג לשלומה וכולם בודקים שהיא בסדר גם כרגע אחרי
שגרמה לפניקה וללחץ גדול!
מה בדיוק עבר על רוסלנה בימים האחרונים?!
הדרמה והלחץ!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...