יום שלישי, 30 ביוני 2020

שלמה עם הדיאטה?! עינב בובליל שעברה מהפך חושפת האם עברה ניתוח לקיצור קיבה??

עינב בובליל שנכנסה לחיינו בעונה הראשונה של האח הגדול
אי שם לפני 12 שנה, מאז היא לא יוצאת ממדורי הבידור, בובליל
הפכה לכוכבת גדולה במהלך השנים הספיקה להשתתף שוב באח הגדול,
אמא מחליפה ועוד תוכניות, בובליל התארחה בהשקות אירועים וקמפיינים.
אלה שכל השנים הפריעה לעינב המשקל שלה.






עינב עוברת כבר כמה שנים תהליך של דיאטה, בעבר היא חטפה לא מעט מהעוקבים
שטענו שהיא הגזימה מהמשקל שהורידה, אלה שעינב שלמה עם התהליך לא חושבת
לרגע שהגזימה, נראה שרוב הגולשים מאוד אהבו את התהליך שהיא עברה שהיא
הפכה לגורו בנושא, עינב מקבלת עשרות הודעות ביום ונותנת טיפים אם זה למתוכנים
שהיא מכינה וגם טיפים לתהליך שהיא עברה.


בפוסט שהעלתה בימים האחרונים החליטה לחשוף ולסכם את התהליך שעברה
בשנים האחרונות: "זה לא היה עניין של יום אחד, לא הלכתי לישון שמנה וקמתי בבוקר רזה."
היא המשיכה: "זה תהליך שלקח כמה שנים. התחלתי עם ההבנה שלא טוב לי עם איך שאני נראית".
עינב מתארת: "אין לי עצות פלא לתת לכן,זה בזכות המון כוח רצון המון התמדה תיצמדו לתזונאית,
תעשו ספורט שאתן אוהבות."
בובליל מתייחסת לתגובות הלא נעימות שהיא מקבלת ומגיבה על כך: "אני מקבלת גם תגובות
כמו את רזה מדי, גובל באנורקסיה, אז אגיד לכן שטוב לי ואני מאושרת מאוד מאיך שאני
נראית וגם בעלי וזה מה שחשוב לי".
עינב קיבלה אלפי לייקים ומאות תגובות שברובם המוחלט ממשיכים לתמוך בה,
אמנם גם כאן הגיבו על כך שהיא הגזימה בדיאטה אבל נראה שרוב התגובות היו לטובתה,
שאלה שעלתה לא מעט אצל עינב איך יכול להיות שהיא ככה רזתה
ונשאלה לא פעם האם היא עשתה ניתוח לקיצור קיבה?!
עינב מחליטה כן להתייחס והפתיעה את כולם!
.



עינב בובליל אומרת
בנחרצות שלא עברה
ניתוח,לפוסט המלא!

תגובה 1:

  1. שלום, אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי אחרי שהיה זוגיות עם הבעל במשך שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שאפשר כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי שהוא יחזור בגלל האהבה שיש לי בשבילו התחננתי אליו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי
    הבעיה שלי לחברתי והיא הציעה שאעדיף לפנות לגלגיית איות שתעזור לי להטיל כישוף להחזיר אותו, אבל אני מהסוג שמעולם לא האמין בכישוף, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה גלגלת איות, והוא אמר לי שיש בעיה כי הכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים,
    שהאקס שלי יחזור אלי לפני שלושה ימים, הוא ליהק
    את הכישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה
    בסביבות השעה 16:00. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, נענה לשיחה וכל מה שהוא אמר היה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו, שהוא כל כך אוהב אותי. שמחתי כל כך והלכתי אליו וכך התחלנו לחיות יחד שוב בשמחה. מאז הבטחתי את זה
    לכל מי שאני מכיר שיש לו בעיה בזוגיות, אני אעזור לאדם כזה על ידי הפנייתו לגלגיית האיות האמיתית והחזקה היחידה שעזרה לי בבעיה שלי. דוא"ל: dralaba3000@gmail.com אתה יכול לשלוח לו דוא"ל אם אתה זקוק לעזרתו שלך
    מערכת יחסים או כל מקרה אחר.

    כישופי אהבה
    להרוויח כסף טוב או לזכות בלוטו.
    להשיג הצלחה בעסקים.
    בעיות רוחניות.
    לנצח בתיק בית משפט.
    חפש את בן זוגך לחיים.
    קבל עבודה בתשלום טוב.
    השג שליטה על הנישואין שלך.
    קבל טובה ותשיג משיכה מאנשים.
    להחזיר כסף אבוד.
    רפא אותך מכל המחלות. גם לריפוי וגם לריפוי.
    פתרו בעיות הריון וברכו אתכם בתינוקות וכו '... צרו קשר עם האיש הנהדר הזה אם אתם סובלים מבעיה כלשהי

    עם פיתרון מתמשך
    דרך: dralaba3000 @ gmail.
    תודה לי אחר כך

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...