יום ראשון, 21 ביוני 2020

תקוה לא מעכלת?! ליאור דואק חושף את הזוגיות עם עומר נודלמן וגורם לסערה!

ליאור דואק מהאח הגדול שהיה עד לאחרונה בזוגיות עם זוכת
האח הגדול תקוה גדעון,המשיך כבר הלאה, אחרי הפרידה
המתוקשרת החליט ליאור להמשיך הלאה ואחרי קשר קרוב לעומר
נודלמן בימים האחרונים הם הפכו לבני זוג באופן רשמי, תחילה
ליאור היה מכחיש לגבי הנושא עכשיו בראיון הוא מרחיב ומפרט.




ליאור דואק התראיין לנלי תגר ולירון ויצמן בתוכנית הרדיו החדשה שלהן
ב102 fm ומדבר על התקופה הלא פשוטה מאז האח הגדול כאשר נשאל על
התגובות שהוא מקבל ענה: "זה לא כזה פשוט בכלל. אני חוטף בתגובה הזאת עליהום מאנשים.
אני באמת לא מבין למה כי 90% מהזוגות שיצאו מהאח הגדול לא צלחו בכלל."
על הקושי מהפרידה מתקוה חשף: "אתם חושבים שהפרידה הזאת לא הייתה קשה לי ולתקוה?
היא הייתה קשה לי מאוד ולתקוה הרבה יותר ממה שהיא הייתה קשה לתומכים שלה או שלי. "


כאשר ליאור נשאל על הריב עם תקוה בעצם מה גרם לפרידה הוא שיתף: "אני לא יודע בדיוק
להצביע על זה. זה פערים שאינם ניתנים לגישור כרגע. תקוה היא אישה בת 31 ואני בן 28.
אנחנו רוצים דברים אחרים כרגע בחיים."
המעריצים אולי התאכזבו לגלות שקאמבק כבר לא יהיה אלה ליאור מפתח קשר חדש ומפתיע עם 
עומר נודלמן וחושף: "עד לפני כמה ימים היינו באמת רק חברים טובים.
היינו מסתובבים ביחד במסעדות אבל אף פעם לא לבד...וכן עכשיו זה התקדם לפני
איזה שלושה או ארבעה ימים".
ליאור חושף לראשונה שהקשר עם עומר עלה שלב ועכשיו הם כבר בני זוג ולא
מסתתרים יותר, המעריצים של ליאור הופתעו רובם איחלו לו בהצלחה בזמן שיש כאלה
עוד מצפים לקאמבק עם תקוה.
ואיך תקוה אתם שואלים הגיבה לראיון המסעיר של ליאור?
ידעה כבר תקופה על הקשר עם עומר נודלמן?! הרשת סוערת בשעה האחרונה!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...