יום שישי, 31 ביולי 2020

לא רק ניתוחים! המהפך המדהים שעברה עדי אשתו של אסי בוזגלו מהישרדות!!

עדין בוזגלו אשתו של אסי בוזגלו כוכב העונה הישרדות vip,
משלימה בימים אלה את המהפך עליו חלמה בתקופה האחרונה,
ונראה שהיא קרובה לסיום, עדי לא מפסיקה להפתיע ואחרי שהיה
נראה שהמהפך הושלם בשעות האחרונות החליטה עדי לעשות שינוי
נוסף ובכך נראה לפחות כרגע שהיא השלימה את המהפך.




עדי בוזגלו עברה שינוי מטורף בחודש האחרון, עדי עברה ניתוח לא פשוט
בגופה שהצריך ממנה להיות בתקופה האחרונה עם תחבושות בחלק מגופה,
דבר שגרם לאי נעימות מצידה ,בנוסף לעדי הייתה תחבושת גם בפניה אחרי
שגם שם עברה ניתוח קוסמטי, אלה שכל זה מאחוריה, עדי בוזגלו הורידה
את התחבושת והתחילה להרגיש את השינוי.


השיא היה כאשר בימים האחרונים העלתה תמונה אחרי המהפך שהדהים
את כל העוקבים שהיו בהלם ,מתברר שכבר תקופה ארוכה עדי בוזגלו מצפה
לעבור את ההליך והיא מאוד התרגשה לקראת השינוי, עדי קיבלה מאות
תגובות מחזקות אלה שהיא הרגישה שזה לא סוף המהפך ובשעות האחרונות
שוב התייצבה הפעם למישהו אחר שיעזור לה להשלים את המהפך,
מתברר שרגע לפני שאסי בוסגלו ועדי נסעו לנפוש בבית מלון בירושלים
היא החליטה לעשות עוד שינוי אחד אבל מאותם תמונות ותיעודים מדובר
בשינוי משמעותי עבורה ונראה שהיא השלימה את המהפך המטורף
שעברה אשתו של אסי כוכב הישרדות!
תשכחו ממה שאתם מכירים וזוכרים מעדי בוזגלו!
בשעה האחרונה היא עברה שינוי חיצוני נוסף!
ככה עוד לא ראיתם את עדי בוזגלו! נחשפת!
.



עדי בוזגלו הסתפרה ועשתה
עיצוב מחדש מוזמנים לראות כאן!

2 תגובות:

  1. מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם המשפחה שלי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי שאני מתחתן כבר שש שנים עם שום ילד שלא הרופא אמר שיש לי ספירת זרע נמוכה אז אשתי מבקשת להתגרש, היא הייתה חולה ונמאס לה להיות איתי ניסיתי כל שביכולתי אבל שום דבר לא חשבתי שלא אראה אותה שוב עד שפגשתי חבר ותיק שלי שסיפר לי על אשף בשם ד"ר. איגינוביה, היא נתנה לי את כתובת הדוא"ל שלו ומספר הנייד שלו. יצרתי איתו קשר והוא הבטיח לי שאשתי תחזור אלי תוך שלושה ימים אם רק אני מוכן לשלם את המסים שאשתף איתו פעולה ליום אחד בלבד והוא הכין לי כישוף אהבה ותרופה האחרונה והוא אמר לי את זה. אשתי תחזור. בבוקר מאוד בשמחה, אשתי הגיעה בבכי וביקשה סליחה ואמרה שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה, לא יכולתי לדמיין את זה, אבל ברגע שסיימתי לכתוב, חודשיים אחר כך שלי אשה נכנסה להריון זה היה כמו נס אז אל תשמור על הבושה שלך שהוא עשה את זה בשבילי ואני מאמין שהוא יכול גם לעשות את זה בשבילך. אם אתה זקוק לעזרתו, תוכל ליצור קשר עם הדוא"ל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp או Viber או להתקשר אליו עכשיו: +12162022709 ד"ר איגבינוביה מטפל גם ב: פוריות, HIV / איידס, הרפס 1/2, סרטן, הפטיטיס B, אם את רוצה להיכנס להריון

    השבמחק
  2. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עוברת, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלאבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...