יום ראשון, 26 ביולי 2020

יוביל לפרידה?! מעיין אדם לא מוותרת על החלום להפוך לאמא! איך אסיף הגיב?!

אסיף אלקיים ומעיין אדם שחזרו להיות בני זוג אחרי שאסיף
יצא מבית האח הגדול,ממשיכים לתחזק זוגיות חזקה ויציבה אלה
שהרצון של מעייןלהקים משפחה חזק ממנה ומתברר שאחרי לא
מעט שכנועים כלפי אסיף היא ממשיך לעמוד על שלו ומרגיש שהוא
עדיין לא מוכן להביא ילדים.




מעיין אדם שכרגע ממעטת להתראיין ויותר משתפת את העוקבים שלה באינסטגרם
במה שעובר על חייה החליטה באופן מפתיע לחשוף פרטים מתוך הזוגיות שלה עם
אסיף דווקא בתוכנית הבוקר עם ניב רסקסין,אדם עובדת בתוכנית ונמצאת שם
כמעט כל בוקר אלה שהפעם היא החליטה לחשוף פרטים מתוך הזוגיות עם
אסיף אלקיים והצעד שהחליטה לקחת על עצמה.

אם לפי הכותרות נראה שמעיין רוצה לוותר שוב על אסיף לטובת ילדים זה לא
בדיוק המקרה אלה השלמה שכרגע אסיף לא מעוניין בילד ,היא החליטה לשתף את
חבריה לפאנל: "גבר החלומות שלי לא רוצה ילד בעתיד הקרוב, הוא עדיין ילד בעצמו (לדעתו)."
היא ממשיכה לשתף: "אני מרגישה שאתחרט כל חיי אם לא יהיו לי ילדים, אני תיכף בת 33,
עלי לקחת אחריות, זו משימת חיי ואת הזמן לא אוכל להשיב לאחור".
מצד אחד מעיין לא מוותרת על הזוגיות עם אסיף ומצד שני מאוד רוצה ילדים
והיא לא רוצה לפספס את ההזדמנות להביא ילד ביחד עם אסיף שכרגע לפחות
נראה שהוא לא מעוניין.מעיין שיתפה בהחלטה שהחליטה לקחת ואמרה: "אחר כך זה כבר לא רלוונטי.
לקח לי כמעט שנה לקבל את ההחלטה הזאת ואני בעיצומן ".
מעיין לוקחת החלטה לא פשוטה ועושה צעד מטורף בחייה האישיים
ועוברת תקופה לא פשוטה בימים אלה!
לא תאמינו מה הצעד שעושה מעיין אדם?? איך אסיף הגיב על כך?!
.



מעיין אדם בגיל 33 החליטה
להקפיא ביציות תהליך יקר
ומורכב.

תגובה 1:

  1. איך את לא מבינה שת מבזבזת זמן יקר עם אדם שמנצל אותך ? חפשי גבר שיאהב אותך וירצה ילדים איתך. תתעוררי!!!

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...