יום שני, 31 באוגוסט 2020

בשעה טובה! אחרי שהחתונה בוטלה 3 פעמים! מושיק עפיה התחתן עם דמעות בחופה מרגשת!

אחרי שהחתונה התבטלה כבר 3 פעמים בעקבות נגיף הקורונה,
הפעם מושיק עפיה ומי שהפכה להיות אשתו דנה ששון לא ויתרו
על החתונה והחליטו להתחתן במצב הקיים ועם המגבלות ועמדו
יחד מתחת החופה בכותל המערבי ברגע מאוד מרגש ועוצמתי
במיוחד, אז מה בדיוק קרה ברגע המרגש מתחת לחופה?!





למרות הרצון לחתונה גדולה ומפוארת מושיק עפיה התחתן בצורה מצומצמת
כאשר רק בני משפחה קרובים ומעט חברים הוזמנו בגלל מגבלות נגיף הקורונה,
מי שכן הוזמן והגיעו היו בין היתר: קובי וענבר פרץ, רוברטו בן שושן ואשתו
הדוגמנית לשעבר שלי חזן, שדרן הרדיו אליקו, ירון אילן ועוד.
האירוע כאמור היה עם מספר הגבלות ובני הזוג ניסו לחגוג ולהנות כמה שניתן.




שיא הערב היה כמובן החופה שנערך לפני שעה, כרגע בני הזוג והאורחים נמצאים
בשיאה של הריקודים, למי שחשש לגבי שלום האורחים החופה נערכה באויר
הפתוח קרוב מאוד לכותל המערבי ובהמשך האורחים ובני הזוג נכנסו למקום קטן
שיכול להכיל מעט מאוד אנשים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, זה לא מנע 
ממושיק ואשתו לחגוג את שמחתם ואת החתונה.
הציפייה לקראת הערב הייתה גדולה מאוד ומושיק היה נרגש לאורך כל
היום השיא היה כאשר נכנס לחופה ביחד עם דנה כאשר היה ההתרגשות 
הייתה נראית על פניו כאשר היו כאלה שהבחינו בהתרגשות ובדמעות ,דנה גם
היא הייתה נרגשת במיוחד מהחופה ואחרי 3 ביטולים זה סוף סוף קרה!
מושיק עפיה מתחתן ומתרגש מאוד בחופה מרגשת בכותל המערבי!!
.



2 תגובות:

  1. שלום, אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי אחרי שהיה זוגיות עם הבעל במשך שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שאפשר כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי שהוא יחזור בגלל האהבה שיש לי בשבילו התחננתי אליו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי
    הבעיה שלי לחברתי והיא הציעה שאעדיף לפנות לגלגיית איות שתעזור לי להטיל כישוף להחזיר אותו, אבל אני מהסוג שמעולם לא האמין בכישוף, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה גלגלת איות, והוא אמר לי שיש בעיה כי הכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים,
    שהאקס שלי יחזור אלי לפני שלושה ימים, הוא ליהק
    את הכישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה
    בסביבות השעה 16:00. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, נענה לשיחה וכל מה שהוא אמר היה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו, שהוא כל כך אוהב אותי. שמחתי כל כך והלכתי אליו וכך התחלנו לחיות יחד שוב בשמחה. מאז הבטחתי את זה
    לכל מי שאני מכיר שיש לו בעיה בזוגיות, אני אעזור לאדם כזה על ידי הפנייתו לגלגיית האיות האמיתית והחזקה היחידה שעזרה לי בבעיה שלי. דוא"ל: dralaba3000@gmail.com אתה יכול לשלוח לו דוא"ל אם אתה זקוק לעזרתו שלך
    מערכת יחסים או כל מקרה אחר.

    כישופי אהבה
    להרוויח כסף טוב או לזכות בלוטו.
    להשיג הצלחה בעסקים.
    בעיות רוחניות.
    לנצח בתיק בית משפט.
    חפש את בן זוגך לחיים.
    קבל עבודה בתשלום טוב.
    השג שליטה על הנישואין שלך.
    קבל טובה ותשיג משיכה מאנשים.
    להחזיר כסף אבוד.
    רפא אותך מכל המחלות. גם לריפוי וגם לריפוי.
    פתרו בעיות הריון וברכו אתכם בתינוקות וכו '... צרו קשר עם האיש הנהדר הזה אם אתם סובלים מבעיה כלשהי

    עם פיתרון מתמשך
    דרך: dralaba3000 @ gmail.
    תודה לי אחר כך

    השבמחק
  2. צרו קשר עם ד"ר איגינוביה בכדי לפתור את בעיות האהבה או הנישואין שלכם וכולם
    עלי למסור את העדות המופלאה הזו, שעדיין מדהימה בעיני עד כה. הייתה לי בעיה עם אשתי לפני שנתיים, מה שהוביל לפרידה שלנו. כשהוא נפרד ממני כבר לא הייתי שלי, הרגשתי ריק כל כך בפנים, אהבתי ומצבי הכלכלי הפכו להיות הגרועים ביותר, עד שחברה קרובה (מרי) סיפרה לי איך קיבלה את משפחתה בחזרה בעזרת ד"ר. איגיבינוביה אז שלחתי לו הודעה וסיפרתי לו על הבעיה ועשיתי את מה שהוא ביקש ממני כדי לקצר את הסיפור, לפני שידעתי מה קורה בעלי התקשר אלי ואמר לי שהוא יחזור אלי תוך יומיים בלבד ו שמחתי כל כך לחזור. יש לנו שני ילדים ביחד ואנחנו מרוצים מעצמנו. תודה לד"ר איגבינוביה על שהצילה את מערכת היחסים שלי והצילה את הבית שלי. המשך בעבודתך הטובה ד"ר איגינוביה, אם אתה מעוניין ליצור עמו קשר ולחזות בברכה כמוני או שאתה עובר חיים קשים וזקוק לעזרה בבעיה כזו, תוכל ליצור קשר עם כתובת הדוא"ל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com אתה יכול להתקשר אליו או ל- WhatsApp / Viber בטלפון +12162022709. אל תיקח שום דבר כמובן מאליו

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...