יום שלישי, 25 באוגוסט 2020

אלה איילון מהישרדות חושפת בכאב לב: "פגעו לי בפרנסה ובלב הפסדתי קמפיין של רבע מיליון שקל"

אלה איילון שהודחה מהמשחק בהישרדות לא ציפתה לזה,
מסתבר שההדחה זה לא היה הדבר היחידי שכאב לה ומתברר
שאלה עוברת תקופה לא פשוטה בזמן שהישרדות משודרת על
המסך כאשר בהתחלה היא קיבלה תגובות קשות בין היתר עברה 
לאחרונה פרידה זוגית קשה וחלתה בנגיף הקורונה.




חשבתם שהצילומים בהישרדות עושים רק טוב? בזמן שרוב משתתפי הישרדות
נהנים מדק' התהילה וחלקם אפילו לא מקבלים ביקורת, המצב אצל אלה הרבה
יותר מורכב, כאשר במהלך השידורים על המסך היא נחשפה לתגובות קשות
נגדה ובנוסף עברה לאחרונה תקופה אישית לא פשוטה,היא התראיינה לynet ושיתפה:
"אני מרגישה היום יותר טוב מתמיד. בתקופה האחרונה היו לי המון עליות ומורדות".

איילון, רק בת 23, וכבר הספיקה לחוות את כוחן של הרשתות החברתיות כשספגה מילים 
קשות בעקבות התנהגותה על האי בפיליפינים בצילומים להישרדות,על העימות מול אלינה שיתפה:
"לא התנצלתי בפני אלינה. אני חושבת שהתנצלתי כל כך הרבה פעמים אבל אני כבר לא 
יודעת למה אני חייבת לכולם סליחה, אלינה דיברה אליי כמו אל טיפשה".
אלה מתברר ואסי בוזגלו לא בדיוק משדרים על אותו גל ונראה שההדחה רק פתחה 
את מה שקרה בניהם על האי: "ניסיתי לדבר איתו ואני חושבת שזה חסר טעם, 
גם אתמול הוא הוציא פוסט ועקץ אותי."
מתברר שהביקורת הקשות נגדה גרמו לה לפגיעה כלכלית קשה: "התגובות הרעות פגעו 
לי בלב ובפרנסה. הייתי בסטרס מטורף." היא משתפת: "הלחץ הנפשי היה קשה, הייתי 
במצוקה, הרגשתי כמו בובה על חוטים כשהיא יושבת בבית ולא עושה כלום.
נפל לי קמפיין אחד של 250 אלף שקל!",אלה ממשיכה לתאר: "פתאום אחרי התוכנית 
יצאה דמות שלא התחברתי אליה בשום צורה, כאב לי שזה משפיע לי על הפרנסה."
הראיון של אלה עורר מהומה גדולה ! כאשר חלק מהצופים לא אהבו את
האשמות שלה כלפי חלק מהמגיבים ועל כך שהתגובות פגעו לה בפרנסה!
אלה ממשיכה לתקוף את אותם מגיבים וגורמת לסערת ענק!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...