יום שבת, 29 באוגוסט 2020

הלם!! שיר אלמליח בצעד מפתיע ולא משאירה זכר לגרוש שלה!

שיר אלמליח שהפכה לאמא בחודשים האחרונים עוברת תקופה
לא פשוטה שבמרכזה המשבר עם בעלה מייקל זנזורי, בשיאה
של משבר הקורונה מה שגרם ללא מעט משברים אצל בני זוג
נראה שגם שיר ובעלה עוברים כרגע משבר ולא ברור כרגע
איך זה עתיד להסתיים.




לפני שנה בדיוק, הדוגמנית שיר אלמליח נישאה לאיש העסקים מייקל זנזורי
ורק לפני ארבעה חודשים, השניים קיבלו לעולם את בנם הראשון.
מי שעוקב מדובר בנישואים שניים,כאשר בעבר שיר התחתנה ביחד עם
שחקן כדורגל העבר אלרועי כהן,ארבע שנים עברו מאז השניים החליטו להפריד כוחות
ולהתגרש אחרי עשור של נישואים,אלה שדווקא עכשיו החליטה שיר להיפרד
מהדבר האחרון שנשאר להם במשותף.


לפי הדיווחים באותם שנים,שיר אלמליח והגרוש אלרועי החליטו להפריד כוחות,
בגלל בעיית הימורים של אלרועי, כאשר הוא שקע בחובות עצומים ונאלץ לפנות לשוק האפור
כדי לקבל עזרה והלוואות,אלמליח דיברה על כך ועל העזרה שנתנה לאלרועי
באותה תקופה, אלה שבהמשך הם החליטו להיפרד באופן סופי.
מאז שיר הספיקה הרבה היא התחתנה עם מייקל והביאה יחד איתו בן לעולם,
כאשר גם כאן כאמור הזוגיות לא במיטבה והם במשבר זוגי.
אלה שדווקא בימים האלה החליטה שיר לעשות צעד מפתיע ואמיץ
שקשור לגרוש שלה אלרועי כהן והחליטה להיפרד מהדבר האחרון
שנשאר להם במשותף והצליחה להפתיע את העוקבים ובני המשפחה!
לא תאמינו מה עשתה שיר אלמליח!
צעד שהפתיע את כולם! נחשף!
.



שיר אלמליח הסירה קעקוע
המשותף שלה ושל אלרועי
מי שלא ראה ממה כאן!

תגובה 1:

  1. מזל טוב לכל הצופים ברשת, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי איזבלה איתן, אני בת 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה של נישואי התנהגות של בעלי הפכה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו אני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה בכל כוחי לוודא שבעלי חוזר אלי אבל הכל בלי עזרה, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, דיברתי על זה עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, היא אמרה לי שהוא אדם מאוד גדול וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום קשר שקשור לנושאי אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או עם הוואטסאפ שלו בטלפון +2349039885856. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים תהילת היחסים שלנו קרובה מאוד ושנינו חיים באושר. אם אתה נתקל בבעיה דומה, פנה אליו עכשיו וקבל את הבעיה שלך נפתרת אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...