יום שני, 21 בספטמבר 2020

מצמרר ומרגש! דידי הררי מספיד את אשתו מירית בהלוויה: "מירתי שלי! איך מספידים אישה כמוך? תהיי מלאך כמו שהיית בחייך!"

מירית הררי שנפטרה ממחלת הסרטן אחרי שנה וחצי שנלחמה
במחלה, הובאה למנוחות בבית העלמין בבני ציון,בהשתתפות מאות
אנשים שהגיעו לחלוק כבוד אחרון למירית, מי שהגיע לחלוק כבוד וגם
שר היה ישי ריבו ששו "הלב שלי" כמו שביקשה מירית לפני מותה.
ההספד המרגש של דידי הררי לא השאיר אף עין יבשה!



צילום אתר mako 

בשעה האחרונה נערך בבני ציון הלוויתה של מירית הררי, הלוויה התקיימה בהשתתפות 
מאות בני אדם, רובם בני משפחתה וחלקם אמנים וחברים כדוגמת משה דץ, 
שלומי שבת, סאבלימינל, העיתונאי רון קופמן ועוד רבים.
דידי הררי ספד לאשתו בהתרגשות ואמר: "איך מספידים אישה כמוך? אור גדול שאת. 
איך אומרים את המילים היא הייתה על מישהי כל כך נוכחת, כל כך נמצאת?
 אז אני לא מספיד אותך אהובתי, אני מנצל את המילים כמו שוגי  להגיד תודה."

צילום אתר mako 

דידי הוסיף כאשר הוא בוכה ומתקשה להמשיך ולקרוא: אני עוד יכול לשמוע את הקול 
שלך באוזניים שלי, אהובה. מאיה נכנסת הביתה ואת אומרת 'תראה, דידי, שמש נכנסה הביתה'. 
הוא הוסיף: "יש בך אור שכל מי שנחשף אליו מתמכר ומתאהב, ובשנתיים האחרונות כולם 
הבינו עד כמה את מיוחדת, מאירה, מהפנטת. כולם הבינו את מה שאנחנו ידענו כל הזמן".
דידי המשיך לרגש שאמר: "מיריתי שלי, 32 שנה אנחנו ביחד. בטוב, ברע, בכעסים, באהבה, 
בחברות, בהורות, וגם בסבאות. 32 שנה הם חתיכת חיים ביחד, עד שנדמה לפעמים שהפכנו לאחד."
הוא המשיך: מיריתי שלי, אני לא נפרד ממך היום, אהובתי. אנחנו נפרדים רק מהגוף, 
אבל הנשמה שלך חיה בתוכנו כל יום, כל שעה, כל דקה, וכך את תמשיכי לחיות, בנו. 
מיריתי, אהובה שלי, לכי תהיי מלאך, כמו שהיית בחייך."
דידי סיים ואמר: "תפרשי כנפיים ותעופי למרחבים שאת כל כך אוהבת. אני מבטיח לך 
שאנחנו עוד ניפגש ונחזור להיות אחד. אני אוהב אותך".
גם בנותיה של מירית הררי הספידו אותה ומאוד התקשו לדבר, ההספד
של דידי ובנותיו לא השאירו אף אחד אדיש! 
ברגע מרגש ומצמרר שלא השאיר אף עין יבשה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...