יום רביעי, 23 בספטמבר 2020

שני אלון מהמירוץ למיליון פורצת בבכי: "אני לא כלבה שמחרימה" פותחת בחזית מול יעל וההפקה!

דרמה של ממש החלה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות,
בעקבות הפרומו של הפרק הבא במירוץ למיליון במהלכו נשמעת
יעל שטוענת שעברה חרם על ידי שני אלון גרמה לסערה גדולה,
כאשר שני החליטה להגיב בצורה קשה נגד יעל ועל הטענות שהיא
כביכול עשתה עליה חרם וגם נגד ההפקה!



הכל כאמור החל בפרומו של המירוץ למיליון,במהלכו טענה יעל ששני אלון הובילה 
נגדה חרם, וזאת לאחר ששמה לה "עצור" כמקובל בתוכנית. שני תחילה הגיבה בסטורי 
על הפרומו שראתה: ״אני עצבנית של הלייף! אני פשוט בשוק ממה שראיתי עכשיו. 
לרגע אחד לא קרה מצב שעשינו ׳חרם׳ או ביקשנו מזוג מסויים לא לדבר עם 
יעל ויוסיאל. לא היה ולא נברא דבר כזה״.
אלה שזה לא נגמר כאן בהמשך שני החליטה לעלות לייב באינסטגרם לחשוף את מה 
שקרה במהלך הצילומים, אלה שלפני שהחלה בלייב היא החליטה לבטל אותו ובמקום
זה העלתה מספר קטעי סטורי שבו היא מדברת ובוכה: ״עובר עליי יום גהנום, אני מוכנה 
לספוג מלא דברים אבל אני לא מוכנה שיקשרו את השם שלי לחרם. 
אני לא מסוגלת להתמודד עם זה״.
אלה שכאן זה לא נגמר בהמשך שני החליטה להגיב גם נגד הפקת התוכנית המירוץ למיליון
דבר חריג למדי ולא קורה : "אני יודעת מה זה ריאליטי, אבל הניסיון של ההפקה ושל יעל 
להוציא אותי כמובילת חרמים הוא מוגזם ולא מקובל עלי."
יעל וגם בהפקת התוכנית היו בהלם!! ולא האמינו לתגובה הזאת בנוסף שני
ממשיכה לקבל גם תגובות קשות מצד גולשים על כך שממשיכים לטעון 
שהיא הובילה לחרם ובמקביל שני כועסת על ההפקה שערכו את הפרומו נגדה!
איך החליטה להגיב יעל  מודה שוב שעברה חרם על ידי שני?
הדרמה מסתבכת!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...