יום שלישי, 29 בספטמבר 2020

כבר לא רווק נחשק! כוכב האח הגדול אדם אליוף בזוגיות חדשה!

אדם אליוף שכמעט והעפיל לגמר האח הגדול, היה דייר מצחיק
ואהוב מאוד על כולם, אדם יחסית לשאר הדיירים כמעט ולא נכנס
לריבים והצליח להגיע רחוק מאוד במהלך העונה, אחרי שיצא
מהבת נראה שהוא התרחק מרוב חבריו מבית האח הגדול,אדם שמר
בעיקר על קשר עם אסיף אלקיים!





אדם אליוף שהחל זוגיות בתוך בית האח הגדול עם הדיירת שירלי סידיק,
הקשר הופסק בתוך הבית ואחרי שנגמרה העונה,אדם ושירלי כן ניסו
את הקשר בחוץ במה שהיה נראה התחלה טובה בהמשך הם החליטו לסיים
את הזוגיות בניהם,אליוף שניסה גם את מזלו מול ירדן אדרי בקשר שלא צלח
מצא את עצמו רווק בתקופה האחרונה.


אלה שהכל השתנה בפגישה אחת בגלידריה החדשה של עמרי בן נתן, מי
שעשה את הצעד הראשון אדם שהחליט והתחיל עם אותה בחורה, הקשר
בניהם התחזק ועכשיו הם ביחד,לפי מה שאדם סיפר היא לא זיהתה אותו
והוא מאוד אהב את זה ,אדם אוהב את העובדה שהיא בקושי פעילה
ברשתות החברתיות ושומרת מסורת.
אדם נמצא בתחילתו של קשר חדש וברשת כולם מדברים על הזוגיות
המפתיעה, כאשר רבים ניסו לראות איך שירלי סידיק תגיב לזוגיות
החדשה של מי שהיה בעבר בן זוגה לזמן קצר אדם אליוף!
היא בת 20 ויכול מאוד להיות שאתם מכירים אותה!
לא תאמינו מי בת הזוג החדשה של אדם אליוף מהאח הגדול?!
.



בת הזוג של אדם היא
אוריין חיילת צעירה
מרמת גן,כאן הם ביחד!

תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר ALABA... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...