יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

הלב נשבר! הבנות של מירית הררי מספידות את אמא: "הגעגוע שורף לי את הנשמה מבפנים"

אחרי מאבק בסרטן שנמשך שנה וחצי,ביממה האחרונה נפטרה מירית
הררי אשתו של דידי הררי ,מירית לקחה את הסרטן בצורה שונה ממה
שרבים לוקחים את המחלה וניסתה לחבק את החיים עד הרגעים האחרונים
שלה בפוסט ששיתפה בעבר כתבה: ״הסרטן זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי״,
חברים ובני המשפחה אבלים על מותה של מירית.





אם היה רק נדמה שמירית תנצח ובגדול את המחלה הארורה הסרטן ,אז גם הסיכוי 
הקטן שהיה נגמר, מירית שחזרה לפני שבועיים מבית החולים אחרי שבבית החולים
נאמר שהם כבר לא יכולים לעזור ולתת טיפול שיכול לעזור, החליטה מירית 
להיות עם משפחה עד יומה האחרון ביממה האחרונה מירית הררי בת ה 52 הלכה
לעולמה והשאירה את כולם המומים.

מירית שדאגה לשתף את כולם במחלה שהיא עוברת,שיתפה את המדינה אם זה דרך
הרשתות החברתיות וגם בראיונות בתקשורת וכולם החלו לעקוב בדאגה אחרי 
מירית ואחרי קצב מחלתה, למרות האופטימיות והרצון לנצח את המחלה זה כאמור
לא עזר, בני משפחה והחברים אבלים על מותה, בשעות האחרונות בנותיה של 
מירית החליטו לשתף קצת מהתחושות שלהן וריגשו את כולם, מאיה הררי כהן
כתבה: "20.9.2020 היום שבו השמש הפרטית שלי שקעה וגם חצי מהלב שלי.. 💔
 לא אצליח עכשיו להעביר לכתב את הרגשות." היא הוסיפה: "אמא שלי,שמש שלי, אהבת חיי, 
בטוחה שעכשיו את במקום יותר טוב.." מאיה הוסיפה: "מעכשיו ההפסד הוא שלנו..הגעגוע 
שורף לי את הנשמה מבפנים. אהבת חיי שלי.תנוחי לך עכשיו. ת.נ.צ.ב.ה."
שוגי בתה שהתחתנה לפני חודש כתבה: "רק אני מול ים שלם ולב שבור 💔
20.9.20 אמא שלי, לנצח תהיי שלי."
הבנות של מירית מרגשות בפוסט עוצמתי ומרגש! דידי הררי גם 
הוא ניסה לשתף בתחושותיו: "ואת תמיד תהיי לי שמש לעולם"
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...