יום שבת, 26 בספטמבר 2020

דניאל גרינברג מדברת על כך שהפכה לאמא וגרמה לסערה ששיתפה: "אני רק קמה בלילות ולא אייל!"

דניאל גרינברג הגיעה לראשונה לאירוע השקה, רגע לפני הסגר 
כמעט חודש אחרי שילדה את בתה הבכורה מיאל ועוררה עניין רב
במיוחד בגזרה המטורפת שחשפה שבועיים וחצי בלבד אחרי
הלידה,דניאל התראיינה ושיתפה בחייה החדשים אחרי שהפכה
לראשונה בחייה לאמא.



גרינברג ילדה את בתה הראשונה, מיאל גולן וגרמה להתרגשות גדולה
אצל כולם. לגולן כבר שלושה ילדים מנישואיו הקודמים: ליאם ואלין שאמא
שלהם היא אילנית לוי ויאן הקטן, שאמו היא רוסלנה רודינה.
כבר אחרי הלידה דניאל חטפה מצד נשים רבות אחרי שחשפה את עצמה
אחרי הלידה עם איפור ומחייכת,נשים רבים טענו שזה שקר גדול.




דניאל שנכחה באירוע השקה כאמור רגע לפני הסגר שיתפה את מאקו סלבס אחרי 
הלידה וגם בתגובות הקשות שקיבלה: "הייתה לידה מהממת, הייתה חוויה",
 בהמשך הוסיפה על הלידה: "אייל היה איתי כל הלידה...במאני טיים, 
הוא היה אמיץ ונוכח".
כאשר נשאלה על השם שנבחר שיתפה: "זה שם שאני רציתי. מחודש שלישי כבר הייתי
קוראת לה ככה בבטן שלי, וכולם ידעו.
כאשר נשאלה על הלילות הלא פשוטים שיתפה: "עוברת! איך אני עוברת את הלילות?
זה לא קל, אך מתרגלים."
כאשר נשאלה דניאל על האם אייל שותף בלילות ועוזר שיתפה: "אייל ישן. לפני הלידה
הוא כבר אמר יש חלוקת תפקידים: אני מחליף, מקלח מאכיל, לילות אני לא קם והוא מקיים".
הדברים שאמרה דניאל גרמה לסערה גדולה ברשת,רבים טענו שדבריה הוצאו מהקשרם
והיא התכוונה שהוא כן עוזר,אלה רבים יצאו גם נגד אייל גולן על כך שהוא
לא קם לעזור! הראיון של דניאל גרינברג עורר סערה גדולה ואפילו התרגשות
כאשר חשפה האם היא ואייל מתכננים ילד כבר בקרוב?!
דניאל מציגה גזרה מטורפת שבועיים וחצי אחרי הלידה וגורמת
לסערה גדולה בראיון !!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...