יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

הלם!! ניקול ראידמן מסתתרת בפופקרן בזמר במסכה?! מגיבה ונותנת רמז עבה!

הזמר במסכה כבשה את המסך, בנתיים שודרו שתי פרקים
ונתונים הרייטינג פשוט מעולים עם מעל 25 אחוז רייטינג!
אחד המשתתפים שהפכו למסקרנים מאוד היה הפופקרן,
השופטים בתחרות לפחות כרגע נראים בטוחים שהם יודעים
וכך גם הקהל בבית שטוען שניקול ראידמן היא מי שמסתתכת מאחורי המסכה.





זהות המפורסמים מתחת למסכה גורמת לשיגעון ברשת, כולם מנסים לזהות ולנחש
מי המפורסם שמסתתר וכרגע לפחות זה נראה קשה מאוד, אמנם כולם שרו
פעם אחת אבל זה לא נראה פשוט, אלה נראה שדווקא אצל המשתתפת הפופקרן כולם
נראו בטוחים שיודעים, גם השופטים וגם הצופים שהגיבו בכל מקום בטוחים
שניקול ראידמן מסתתרת מאחורי המסכה.

ניקול מתברר קיבלה עשרות הודעות והופעתה מכך, ניקול שנמצאת בכלל כרגע בפריז
לתקופה לא ידועה בעקבות נגיף הקורונה, טסה ביחד עם ילדיה ולא ברור מתי תחזור.
ניקול כאמור קיבלה עשרות הודעות כאשר כולם מנסים לראות אם אכן תחשוף
בפניהם את האמת, ניקול שהבינה שאין לה ברירה החליטה להגיב:" בחיים לא הייתי
שרה שיר חרוש מהאירוויזיון,די!! שגעתם אותי!!".
ניקול החליטה לא להגיב בהמשך ולא לתת רמזים, אחרי התגובה של ניקול רבים
המשיכו להגיב לה וטענו שמדובר בתרגיל של ההפקה להסתיר את האמת מהצופים.
רבים טוענים שראידמן מסתירה את האמת, בהפקה כמובן לא מגיבים אלה 
והצופים כרגע מתלבטים.
אז מי בדיוק מסתתר בתוך הפופקורן??
האם מדובר בניקול ראידמן או במפורסמת אחרת??
בהפקה עושים תרגיל על הצופים?? האמת נחשפת!!
.



תגובה 1:

  1. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בלחשי אהבה או כישופים, עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם דוקטור ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, את המאהבים ואת כספי הקסם, הקסם או הקסם לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעיד כי האיש שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי ובא אלי והתנצלתי שהכול סודר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלבא פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם לעשות לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...