יום שלישי, 27 באוקטובר 2020

מגיבה בתגובה חריפה לטהוניה רובל: "אני רוצה להרו*ג אותך בסבל!" טהוניה החליטה לא לשתוק!

הסיפור המרגש של טהוניה רובל ממשיך לעורר תגובות ברשת,
כאשר כבר חלף כמעט שבועיים מאז אותו תחקיר לא פשוט שבמהלכו
חשפה שעברה אונ*ס שהייתה בת 6 בלבד ובהמשך שיתפה גם שהיא ובעלה
יניב בן משה עוברים הליכי גירושים כאשר יש להם תינוקת משותפת, התגובות
בעיקר מחממות ומרגשות!




טהוניה רובל קיבלה תמיכה גדולה ברשת, תגובות מרגשות במיוחד שמחזקות
מאוד אלה שלא הכל ורוד כאשר מגיבה אחת החליטה לצאת נגד באופן גלוי והשאירה
את טהוניה מופתעת ובהלם! רק בימים האחרונים נחשף איך יניב בן משה הגיב
לטובת טהוניה כאשר מישהי הגיבה לפוסט שהעלה באינסטגרם וביקש שלא ידברו 
על טהוניה בצורה לא טובה או נעימה, בימים האחרונים נראה שהטונים כנגד טהוניה
עולים וזה לא פשוט בכלל.

טהוניה החליטה לשתף תגובה שקיבלה: "רציתי להגיד לך שאת פשוט דוחה אותי.
לא מגיע לך לדגמן כי מה שאני רואה זה גוש ח*א עם עיניים."
היא המשיכה וכתבה: "לא יותר מזה, ואני אומרת לך את זה בצורה הכי עדינה ולא בגלל
צבע העור שלך אז אל תתחילי לצעוק 'גזענית'."
היא הוסיפה: "זה בגלל הפה ג'ורה שלך שאני נגעלת ממנו ואם כבר כוש*ת ופה ג'ורה
אז על הפנים! את כל כך דוחה אותי שאני רוצה להרוג אותך בסבל, כל יום להוריד
לך אצבע מהיד ורק אז לשרוף אותך. טפי עלייך".
מדובר באחת התגובות הקשות שגם אנחנו נתקלנו,טהוניה החליטה לפרסם את אותה תגובה
בסטורי,אותה ששלחה לה את ההודעה בפרטי ראתה את הסטורי ושלחה לה שוב
הודעה וכתבה לה: "זה שהעלת סטורי לא מפחיד אותי!".
טהוניה מתברר החליטה שלא רק לשתף את אותו הודעה קשה שקיבלה אלה החליטה
גם להגיב והתגובה שלה הפתיעה את כולם!! טהוניה מותקפת ומחליטה להגיב!
.



טהוניה כתבה לה:" רק רוצה
להגיד לך תודה על יופי של ברכות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...