יום שבת, 31 באוקטובר 2020

אחרי הפרידה המסעירה! לא תאמינו למה שמחה גואטה מהישרדות ובן זוגה נפרדו?!

עוד זוג לא צלח את התקופה האחרונה, אחרי לא מעט פרידות
בתעשייה וגם כמה מקרי גירושים, בשעה האחרונה שמחה גואטה
מחליטה לפרסם באינסטגרם שהיא ויהודה נפרדו אחרי שנה וחצי,
הפרסום השאיר את כולם בהלם כאשר שמחה מנסה להסתכל קדימה
על העתיד ומנסה להישאר אופטימית.




שנה וחצי שמחה גואטה משתתפת הישרדות ויהודה אבולעפיה היו ביחד,
הם הספיקו לעבור לגור ביחד וניהלו זוגיות חזקה ויציבה, ההחלטה על
הפרידה השאירה את כולם בהלם, כאשר אפילו דיבור על חתונה כבר היה ,
ורצון של שמחה להקים משפחה,אלה שבהפתעה החליטה גואטה לפרסם
את הפרידה ברשת החברתית ולא דרך אתרי הבידור.


היא לא היחידה גם מעיין אשכנזי פרסמה לראשונה את הפרידה ברשת החברתית,
הסיבה ברורה מתוך רצון לספר מה באמת קרה ועל ההחלטה על הפרידה ולא לעשות
זאת דרך אתרי הבידור,שמחה כתבה : "אני שלמה. מה טוב בקורונה רבים שואלים.
הטוב הפרטי שלי היה החודש וחצי בו הייתי מבודדת והיה לי זמן לחשוב."
היא מוסיפה וכותבת: "הריחוק והקושי גרם לי להתקרב לעצמי ולהבין שזה כאן ועכשיו",
שמחה כותבת: "הייתה לנו זוגיות טובה ומלמדת, אך לפעמים זה לא מסתדר", המשיכה:
"מתוך הערכה אהבה וכבוד הדדי, אני מאחלת לנו המון בהצלחה ובטוחה שכל אחד מאיתנו
יגיע למקום הנכון והטוב עבורו. מכאן זה שלנו".
ברחבי הרשת מגיבים רבים ניסו לחזק את שמחה שעוברת ימים לא פשוטים מאז
הפרידה ועכשיו חושפת את מה שעברה בימי הסגר.
רבים ניסו להבין מה בדיוק גרם לפרידה שהפתיעה !!
האם זה ריב גדול שגרם לפרידה או נגיף הקורונה שגרם להם להישאר
בבית הרבה וכל הזמן ביחד?! הסיבה המפתיעה שגרמה לפרידה!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...