יום שבת, 24 באוקטובר 2020

טהוניה רובל מתראיינת וחושפת בבכי איך הגיבה משפחתה שחשפה את הסוד בפניהם?!

טהוניה רובל חשפה לפני קצת יותר משבוע את סיפור חייה,
היא שיתפה לראשונה שעברה אונ*ס שהייתה בת 6 סיפור
שהחליטה לחשוף לראשונה ומשפחתה לא בדיוק ידעה על כך,
בנוסף במהלך אותו תחקיר שנעשה על טהוניה היא שיתפה
את תהליך הגירושים מבעלה יניב בן משה.




התחקיר גרם להלם בקרב הצופים והיא קיבלה מאות תגובות מחזקות,
בעקבות האומץ שהיא קיבלה לחשוף את הסוד וגם לשתף בתהליך 
הגירושים שהיא עוברת גם בימים אלו מיניב, טהוניה שהתחתנה לפני 
שנה ילדה את בתה טליה ועוברת תהליך לא פשוט בכלל, טהוניה התראיינה
לתוכנית של אילנית וגלית ושיתפה בימים הלא פשוטים שהיא עוברת
מאז התחקיר שנעשה עליה.

הדוגמנית והמגישה טהוניה שהכירה את בן זוגה לשעבר בעזרת רב ששידך 
בניהם כמה חודשים ספורים לפני החתונה,טהוניה לא מצטערת על התהליך 
שעברה עם יניב ומשתפת האם היא מתכוונת להתחתן שוב בשידוך? 
"אני לא מתחייבת לשום דבר. כרגע אני לא מתכננת שום זוגיות".
במהלך הראיון שיתפה טהוניה שלמדה המון מהזוגיות עם יניב: "אני חושבת שזה השיעור
שלי ולמדתי על עצמי המון בזמן מערכת היחסים הזאת. "
היא המשיכה לתאר: "אני חושבת שיניב נתן לי שיעור מאוד חשוב בחיים שלי והיום 
אני אדם יותר טוב, יותר שמח. אני שלווה, סובלנית וסבלנית."
כאשר נשאלה על כך שהיא בדרך לגירושין והיא עם תינוקת: "אני מחפשת את הטוב. 
יש לי את טליה ברוך השם שהיא ילדה מדהימה ומושלמת".
אלה שהראיון לא היה פשוט עבור טהוניה ששיתפה במהלכו על תגובת
המשפחה כאשר חשפה שעברה אונ*ס שהייתה קטנה!
טהוניה לא עמדה בזמן והחלה לבכות!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...