יום שבת, 31 באוקטובר 2020

מרגש!! משתתפת העונה במירוץ למיליון בהריון ראשון!!

העונה במירוץ למיליון נכנסת להילוך גבוה ואחרי כמה
הדחות של זוגות חדשים וגם ותיקים כמו אן וירדן הערב נפרדו
שוב מזוג חדש גילי וטלי שהודחו בדרום אמריקה.
הזוג היה אהוב במיוחד על הצופים במהלך העונה והיו רבים
שחשבו שהם יצליחו להפתיע ולהגיע עד הסוף!





אלה שזה לא קרה והם הודחו במפתיע, המירוץ בדרום אמריקה עלה
שלה ובהמשך נראה גם מקרה לא נעים של שי ושני אלה שאחרי שהזוגות
כבר נחתו לפני שנתיים,בחודשים האחרונים מתברר קרה אירוע משמח במיוחד
אצל אחד הזוגות . מתברר שאחת המשתתפות
היותר מוכרות של העונה במירוץ בהריון ראשון, והצליחה לרגש את
שאר הזוגות ,היא כמובן מעבירה את ההריון בביתה אם זה נגיף הקורונה והסגר
שמשאיר אותה בבית וגם הרצון לשמור על הריון תקין.
אמנם הזוגות היו צריכים להתרוצץ בין השקות ולהנות מדק' התהילה, העונה זה לא
יקרה ולא ברור מתי זה יחזור, נראה שאותה משתתפת כבר לא תהנה מאותם
דקות התהילה ובזמן הגמר היא צפויה להיות בשיא הריונה ואולי כבר ללדת.
החברים שרצו איתה והתמודדו מולה מפרגנים לה ומברכים אותה וזה למרות
לא פעם שהיו נראה ריבים ועקיצות בין הזוגות ,נראה שרובם השאירו את כל
מה שקרה במהלך המירוץ מאחוריהם.
למרות שראינו עקיצות ברשתות החברתיות בין חלק מהמשתתפים נראה שגם
זה חלף לפחות כרגע בבשורה המשמחת שנחשפת.
החשיפה של ההריון שלה הצליח לרגש את כולם!!
לא תאמינו מי המשתתפת של העונה במירוץ למיליון בהריון?!
צפו בקטע המפתיע שחשף את המשתתפת שבהריון! לחצו רק כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



ליאן אשתו של אביתר
שרצים העונה בהריון
ראשון,נחשפים כאן!

2 תגובות:

  1. היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרד כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אלי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל לסליחה, הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך לומר לכל העולם על האופן שבו ד"ר אלאבה עוזר לי להעניק לב לבי. ד"ר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי צור קשר עם ד"ר אלאבה בכתובת הדוא"ל הבאה: dralaba3000@gmail.com
    אני מאחל לך את הטוב ביותר

    השבמחק
  2. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שהוא עשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמר את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...