יום רביעי, 28 באוקטובר 2020

יש עוד סיכוי לקאמבק?! מעיין אשכנזי חושפת: "מרגישה לוחמת! רציתי להישאר עם אביחי נגד כל הסיכויים!"

לפני חודש וחצי המעריצים והחברים של אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי היו
בהלם ששמעו על הפרידה, מעיין החליטה להודיע על הפרידה ברשת,כדי
לא ליצור שמועות וכדי לספר בעצמה על הפרידה ועל מה שהוביל לכך.
מעיין החליטה בשעות האחרונות להמשיך הלאה ועשתה צעד ראשון
שעשתה קעקוע על גופה שמרמז על הפרידה ועל כך שהיא המשיכה הלאה.




אין ספק שאחד הזוגות הכי אהובים שיצאו בריאליטי בישראל הם מעיין ואביחי,
כולם ציפו כבר לראות אותם צועדים לעבר החופה, טבעת כבר הייתה וכולם
חיכו להצעה של אביחי שהמתין לרגע הנכון.
אלה שאביחי ומעיין נפרדו במפתיע והשאירו את כולם בהלם, מעיין מתחילה להתאושש
מהפרידה ומראה סימנים ראשונים חזרה לשגרה.

מעיין מרבה לפרסם את שגרת יומה בימים האחרונים והחליטה לשתף גם את הקעקועים
החדשים שעשתה, הקעקוע הראשון זרועה נכתב: "אמיצה" באנגלית ואילו לקעקוע השני
שממוקם מעל המרפק, מעיין אשכנזי בחרה את מיליותיו של השיר "לוחמת" של איילן
גולן וחרטה: "זה עושה אותך למה שאת לוחמת".מעיין התראיינה למאקו סלבס ושיתפה
בבחירת הקעקוע לוחמת: "תמיד העדתי על עצמי
שאני שורדת את החיים האלה ואני לוחמת.".
מעיין המשיכה לשתף לראשונה וחשפה: "אני מרגישה שאני לוחמת והלכתי נגד כל מי
שהתנגד לקשר שלי עם אביחי ויש לי כוח מאחורי", מעיין הוסיפה: "רציתי להישאר
עם אביחי והלכתי נגד כל הסיכויים".מעיין הוסיפה ושיתפה: "אני חושבת שאני אמיצה
ואני חושבת שאני לוחמת ושורדת.
את החיים, את הפרידה, את עצמי, את הכל".
מעיין הפתיעה את כולם במסר שניסתה להעביר בהחלטה לעשות קעקוע.
ואיך הגיב אביחי אוחנה להחלטה של מעיין?! הופתע?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...