יום שלישי, 24 בנובמבר 2020

הלם! מגי טביבי מהאח הגדול משתפת: "אני מקריחה!!" לא תאמינו איך היא נראית היום?!

מגי טביבי יוצאת האח הגדול, שנכנסה לחיינו אחרי שנכנסה
לבית המפורסם המשיכה לככב במדורי הבידור ,אם זה בקשר שלא צלח
עם ישראל אוגלבו, הקמת עסק לתכשיטים ובעיקר אירועים והשקות שהייתה
מוזמנת אליהם,לאורך הזמן היא שינתה כמה פעמים את הלוק ,אלה כעת ברגע
אישי היא משתפת שהיא עוברת לאחרונה תהפוכה ולא על הצד החיובי!




יוצאת האח הגדול כבר תקופה ארוכה משתפת את העוקבים בתהליכים שהיא עוברת,
משתפת אותם בחייה וגם מתייעצת איתם, בשעות האחרונות היא העלתה פוסט שונה לחלוטין
והפתיעה את כל העוקבים שלא ידעו על התהליך שהיא עוברת,מגי חושפת:
"כל מי שעוקבת אחריי רואה שבשנתיים האחרונות אני בג׳אגלינג מטורף בכל מה שקשור
לעבודה, עשייה ולימודים".


היא הוסיפה וכתבה: "אחד מהדברים שיותר מזוהים איתי זו האהבה שלי לשיער הארוך שלי."
מגי החליטה לגשת ישר לעניין ושיתפה את מה שהיא עוברת: בהתעלמות שאופיינית לי,
לא שמתי לב שהגוף מאותת, וכך קרה שהסטרס עשה את שלו והתגלו לי התקרחויות בראש".
מגי שקיבלה מאוד תגובות בנושא ורובן המלצות החליטה לשתף בכמה סטורי שהעלתה
את הדרכים לטיפול בניהן טיפול של ויטמינים, טיפול טבעי וטיפולים רפואים שכוללים
הזרקות שיכולות לעזור,טביבי שיתפה שהיא רוצה לעשות הכל כדי לשקם את השיער
שלה וגם העובדה שהיא מתחילה להקריח!
החברים של מגי הופתעו מכך שהחליטה לשתף את כולם ומכך שהחליטה לחשוף
פרטים אישיים על התהליך שהיא עוברת ובכך שהיא מתחילה להקריח.
מגי החליטה למרות שרמזה שלא רוצה לשתף במראה שלה היום כן לתת
חשיפה לאיך השיער שלה נראה אחרי ההתקרחות והפתיעה את כולם!
מגי טביבי חושפת שהיא מקריחה וחושפת איך היא נראית היום!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...