יום שישי, 25 בדצמבר 2020

ליהיא גרינר מתפוצצת על שמחה גואטה: "מתי תפסיקי עם החארטה בארטה שלך! מתי!?"

הרשתות החברתיות סוערות בעימות בין מה שהתחיל
בין ירדן ג'רבי לשמחה גואטה שלא התחברה למה שכתבה,
אם זה היה נראה שזה מאחורינו,ליהיא גרינר החליטה לתעד את 
עצמה תוקפת את מה שכתבה שמחה גואטה ובכל הכל נפתח מחדש
וגורם לתגובות רבות!





הכל החל כאשר המגישה והשחקנית שני קליין העלתה תמונה, ירג'ן ג'רבי
יוצאת הישרדות הגיבה לה: "רזית מלא!!!" , שמחה גואטה שקראה את התגובה
החליטה לענות לה: רזית מלא זו לא מחמאה בשום צורה. כמו שלא תגידי לי שמנת מלא. 
זה על אותו משקל בעיניי ולא יותר מציון עובדה".
ברשתות החברתיות עלו תגובות ודיונים בעד ונגד התגובה של שמחה אלה שאז ליהיא
גרינר החליטה לעלות תיעוד ארוך שבו היא מפרטת את דעתה.

ליהיא גרינר מי השתתפה עם שמחה באותה עונה בהישרדות, חברות שידעה עליות
מורדות ועכשיו מתברר בעיקר נתק, ליהיא גרינר החליטה לתקוף את שמחה גואטה
בתגובה שלה לירדן ג'רבי ובתגובה לתמונה של שני קליין אמרה: "זה הכי מחמאה, זה כיף! 
כי רוב האנשים שמרזים זה פאקין עבודה קשה, ולקבל מחמאה על העבודה
הקשה הזאת זו וואחד מחמאה!",לגבי התגובה של שמחה ענתה: "מי רוצה להיות כבד!
 'אני רוצה להיות כבד!", היא המשיכה וטענה: "'אני רוצה שני סנטרים, לא, אני רוצה שתי תחתים!, 
'לא תנו לי שתי כרסים!' לא אף אחד לא יגיד את זה! אף אחד לא יגיד אני רוצה להשמין!".
כאן כבר ליהיא החליטה לתקוף את שמחה וטענה: "מתי יבינו שזו לא מחמאה!? לעולם 
לא יבינו! מתי את תביני שזה מחמאה!? מתי תפסיקי עם החארטה בארטה שלך!"
ליהיא המשיכה: "מתי!? זו הבעיה שלי איתך, וזהו! ואת יודעת על מי אני מדברת וזה הכל."
זה לא ממש נגמר: "מאוד מאוד קשה לי עם אנשים שמחרטטים חארטות בשביל קצת במה או וואטאבר."
שמחה גואטה הייתה בהלם מהתגובה החריפה של מי שהייתה חברתה הטובה ליהיא!!
שמחה תוקפת חזרה בחזית מול ליהיא גרינר?!
.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...