יום חמישי, 31 בדצמבר 2020

מי הולכת להיות מודחת הערב באח הגדול?! שולה זקן או קארין עליה?!

אחרי אינספור הבטחות מצד ההפקה לקראת הדחה כפולה
באח הגדול, לבסוף התבשרנו על הדחה אחת שתתקיים הערב
חמישי ,גיא זוארץ ולירון לא דיברו על הדחה נוספת, הטוויסט
המפתיע הוא שאחד הדיירים הוא זה שיבחר מי הדייר המודח,
מי זה הולך להיות קארין או שולה?!




זה כבר קרה בעבר אלה שהפעם זה שונה,אחרי דרמה גדולה בהצבעות ל
בסוף קארין ושולה הם האחרונים ברשימת ההדחה, בהפקה הולכים
לבחור דייר אחד לפי רבים שטוענים שזה לא יהיה עוד סתם דייר אלה
אחד עם זיקה לאחד הדיירים הוא יצטרך לבחור ברגע גורלי מי יהיה המודח
שולה זקן או קארין עליה.

הצופים זועמים על ההחלטה לתת לאחד הדיירים לבחור ולא לצופים, יש כאלה שטענו
שעצם האפשרות הזאת הם בעצם רוצים להגן על אחד הדיירים קארין או שולה ,
מצד אחד קארין מתחילה לבלוט העונה בפרק הקודם בדבורים ראינו איך היא 
מקבלת הרבה זמן מסך והופכת להיות דמות מרכזית לצד גל גברעם, מנגד שולה 
זקן שבקושי קיבלה זמן מסך אבל מקבלת שכר גבוה במיוחד בגובה של חצי מיליון
שקלים לפי הדיווחים, בהפקה לא ירצו להיפרד משולה זקן בשלב מוקדם לכן
הם נתנו את האפשרות לאחד הדיירים לבחור,הכל תלוי כמובן באיזה דייר 
הם יבחרו ויש לכך חשיבות גדולה, לכן הדייר שהם יבחרו לא יבחר במקרה אלה
אחרי חשיבה מצד ההפקה,כמובן שלא נדע מה הולך במהלך היום בתוך חדר
האח הגדול והאם אותו דייר עודכן מראש, בתקווה שהכל יהיה כשורה אותו
דייר הולך לבחור מי יהיה המודח!
לפי כמה דיווחים ורמזים מצד המנחים וההפקה זה כבר ברור!
לא תאמינו מי יהיה המודח הערב שולה זקן או קארין עליה?! נחשף!
.:



תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...