יום ראשון, 31 בינואר 2021

רונית לוי הודחה מאח הגדול עוקצת את ההפקה: "אין לכם שליטה על העריכה! תצוירו כאנשים שונים ממה שאתם באמת".

רונית לוי שהודחה מבית האח הגדול מעלה מדי פעם פוסטים סיכום
בתוך הבית וגרמה לתגובות רבות ברשת על כך ששיתפה אולי יותר מדי
ושיתפה בפרטים שקרו בתוך הבית והצופים לא ראו בשידור החי, רונית
בביקורת כלפי לינור ומשתפת מה בדיוק קרה עם שולה זקן, האם רונית
חשפה יותר מדי פרטים?!




ההדחה של רונית הצליחה להפתיע לא מעט אנשים, בכל זאת קבוצה גדולה של
אנשים תומכי ביבי עמדו מאחוריה ,אין ספק שהיא גרמה לעניין רב והייתה במוקדכ
מעט תמיד,עכשיו אחרי שהודחה יש לה הרבה מה להגיד: "בערוץ 26 אתם לא רואים את
כל ההתרחשויות בבית. אם אין לכם כוונה להתברג בתעשיה, אל תגיעו לשם" .
בהמשך הוסיפה: "רוב הדיירים הכירו מהבית ומהתעשייה, ככה שאתם מראש בעמדה נחותה."


רונית המשיכה: "אם קשה לכם עם תגובות קשות, אל תתקרבו לשם, אין לכם שליטה על
העריכה ולכן הרבה פעמים תצוירו כאנשים שונים ממה שאתם באמת".
רונית התייחסה לדיירים: "ג'וזי נשמה טהורה וענקית גם יהודה וזהבה שהיא כולה לב.
גם את גל אני מאוד אוהבת וכן התחברתי לאילון ומור ועוד."
רונית פירטה: כשנכנסתי, גברת שולה זקן הרעילה את כל הבית עלי ובשבוע הראשון הייתי יושבת שעות לבד,"
בהמשך היא התייחסה ללינור: "כשנכנסה בכתה לי שהצעירים מנדים אותה ואני שמרתי
עליה כמו הבת שלי. כשהתחברה עם רמי, באה לבכות לי ששולה עקצה אותה שהיא עושה טיזינג למבוגרים".
היא הוסיפה: "אמרתי לה מדאגה, פחות ידיים ונגיעות אם את לא רוצה שיחשבו ככה".
לאחר מכן חשפה פרטים שלא שודרו: "הגענו לחדר של הנעלמים, שם האח הראה לנו
כל מני קטעים שהדיירים אומרים עלינו ואז התפוצצתי עליה.
היא הוסיפה:"את זה לא ראיתם. שם גם הבנתי שיש לה בעיה חמורה עם אלכוהול ועוד".לבי התמונה שלא נתנה ללינור שיתפה:הבנתי שהיא משקרת, כי היא סיפרה לי שהיא ואמא שלה לא!
עם אחותה לא דיברה במשך שנים וכו' חוץ מזה זאת היתה אגואיסטיות לשמה, כשיש שם הורים לילדים.
בסוף נוכחתם שהעדיפה את האיפור."
אלה שבהמשך רונית שיתפה בעוד פרט שלא שודר וגרם לסערה!!
שיתפה בפרטים אסורים?!
.



תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...