יום שלישי, 26 בינואר 2021

לא יכולה עוד להתאפק?! לינור חושפת בפני קארין באח הגדול עד כמה היא כבר חרמנ*ית!!

לינור שכבר הבנו עוד בתעודת הזהות שלה לפני שנכנסה לאח
הגדול עד כמה הצורך שלה במי*ן הוא חשוב והכרחי עבורה,
במהלך תחילת העונה לא דיברה ולא עסקה בנושא אלה ככל
שהימים עוברים וגם הקשר המפתיע עם רמי הולך ומתקרב,היא
החליטה להתחיל לשתף במה שהיא מרגישה ועד המה היא בוערת.





לינור שרק לפני כמה ימים שיתפה את רמי שהיא מאוד חרמנ*ית ושהיא
רואה את כל הגברים כמו: " בולבו*לים ורודים!" הטריפה את הרשת, אלה
שמסתבר שלמרות שהיא מנסה לדבר בקודים ולא להגיד במפורש הצופים מבינים
היטב, במהלך שיחה עם קארין בלילה שתחילה עסקה בקשר של לינור ואמא
שלה המשיך לשיחה מפתיעה.


לינור משתפת בקשר הלא פשוט עם אמא שלה: "שנים של תסכול וחוסר תקשורת מוחלט".
היא ממשיכה לשתף שהייתה ילדה מרדנית ופורצת גבולות, כי אמה הייתה שומרת
עליה יותר מדי: "תני לי לחוות לבד, תני לי ללמוד מהטעויות שלי לבד. זה שאני
לא מה שאת מצפה ממני בחלום, לא אומר שאני לא טובה".
לינור מוסיפה שכל הזמן משווים אותה לאחותה הגדולה והיותר מוצלחת, גם קארין
משתפת בקשיים אצל משפחתה, אלה שבמהלך השיחה החלה לינור לשתף את קארין
בדברים יותר אישיים שהיא עוברת ובמילים אחרות עד כמה היא חרמנ*ית:"את יודעת
שהאח יכניס לנו.. אם נהיה פה עוד שבועיים" ומיד ליקקה את השפתיים שהיא
אומרת: "לא יכולה, בן אדם צריך לאכול".
בהמשך לינור עשתה הסכם עם קארין: "בואי נעשה הסכם. אם יכנס מישהו שווה
אחושרמ*טה ואת תרצי ואני ארצה, אני אזוז לפינה. אני אשאר עם רמי. בכיף".
במהלך השיחה לינור כבר חשפה את כל מה שהיא מרגישה וקארין
נראתה פשוט בהלם מהפתיחות!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...