יום חמישי, 28 בינואר 2021

בעיות כלכליות? משפחתו העמידה של יהודה יצחקוב מהאח הגדול נחשפת: "אקנה לו בית בארצות הברית!"

יהודה יצחקוב שנכנס לבית האח הגדול הפך במהירות
לאחד הדיירים המדוברים של העונה, הוא נמצא בכל שיחה
גורם ללא מעט עניין וגם לריבים, יהודה שנכנס עם סיפור חיים
לא פשוט, כך לפי טענותיו הסתיר סוד גדול שנחשף וגורם לסערה
גדולה ברשת!!




יהודה יצחקוב דייר האח הגדול הוא מהנדס בן 31 מחולון, שיתף כבר במספר הזדמנויות
כי גדל ללא דמות אב ובבית גדול בתור חסר אמצעים וחסר באהבה.
במהלך ילדותו חווה קשיים כלכליים רבים כפי ששיתף בעבר וגם בתוך הבית, ואף בתעודת
הזהות שלו בכניסה לבית המפורסם שיתף מתוך עברו: "אני ישן עם אמא שלי ואחי ואחותי
באותה מיטה, ארבעה אנשים, אין חמישה שקלים לאוטובוס לבית הספר. קמבנתי, זה היה
לקבץ נדבות, גדלתי בלי אהבה בבית".


אלה שיהודה מסתיר סוד גדולה?! באתר מעריב רכילות נחשף לראשונה סיפורו המדהים
של יהודה שלא סופר ובעצם נחשף שיש למשפחתו הרבה כסף והקשר בניהם הוא חזק.
לפי אותו דיווח יש ליהודה משפחה גדולה בארצות הברית, דודתו של יהודה שהיא אחותו של
אמו פנתה לקבוצת בפייסבוק: "האמת הבלתי מנוצחת" והכל כדי שיחזקו את יהודה, דבר
שבסוף לא קרה והקבוצה תומכת בזהב בן,עכשיו מתברר דרך מעריב מה בדיוק קרה מאחורי
השיחות בין מנהלי העמוד שמעון לבין דודתו של יהודה.
"אני רוצה לגייס אותכם בתמיכה ביהודה תמורת הסכם, אם תרצה לקבל את ההצעה שלי,
זה רק יתרום לך", כתבה אז ליליאנה בפניה למנהלי הקבוצה. במקביל איימה ליליאנה שהיא
תתבע כל מי שיעז לכתוב מילה אחת רעה על יהודה והוסיפה: "כל מי שעשה או כתב משהו
נגד יהודה יקבל את זה מלמעלה, אני מבטיחה לך, תבדקו מי אני וכמה כוחות יש לי. אנחנו 
לא אנשים מהרחובות, אנחנו אימפריה, יש לנו אימפריה".
היא המשיכה וחשפה: "יהודה יודע בדיוק מי הוא, הוא יודע שהוא הסוס המנצח בבית. אני אקנה
לו דירה בארה"ב בעזרת השם קודם שייצא מהרפש הזה".
ברשת הצופים הופתעו מהדיווחים על כך שיהודה לא חשף את כל הסיפור!!
מה החליטה לחשוף בהמשך דודה של יהודה עליו?!
סיפור שונה לחלוטין?!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...