יום שני, 22 בפברואר 2021

הלם!! התמיכה המפתיעה של נועה יונני בדייר האח הגדול: "אני מתגעגעת אליו!!" ולא מדובר בג'וזי!

נועה יונני שהודחה לפני מספר ימים מבית האח הגדול בהפתעה,
למרות שהצופים בחלקם ומי שעקב אחרינו ידע על ההדחה של נועה
אבל בתוך הבית הדיירים לא האמין להדחה שלה , בתוך הבית הייתה תחושה
שדניאל יהיה המודח, אלה שהוא נשאר ושרד הדחה נוספת שבמהלכה
לינור הודחה.




בזמן שהדיירים נמצאים בשיאה של הדחה ומתאוששים מההדחה הכפולה, נועה
יונני מנסה לחזור לשגרה שלה והחלה להתראיין במספר מקומות ומשתפת 
את החוויות שלה מתוך בית האח הגדול, מדברת על ג'וזי  הקשר שלא עבד 
בתוך הבית וגם על הריבים והמתח בין יהודה לרמי ורד והתנהגותו כלפי
לינור בעיקר.

למרות שמול התקשורת היא השתדלה לא לצת בהצהרות לגבי תמיכה של
דייר כזה או אחר מתברר שהיא תומכת בדייר מפתיע במיוחד והצטרפה אפילו
לקבוצת תמיכה שלו, נועה יונני חשפה את דעתה עליו והפתיעה את כולם\שכתבה 
בקבוצה: : ״אני מתרגשת כפרה עליו. עשה את החוויה כל-כך טובה ונעימה.".
היא המשיכה וטענה: "איזה כיף לי, אני כבר מתגעגעת אליו. אני רוצה להגיד לכם
 שמה שרואים בחוץ זה אפילו לא אחוז מהעוצמה המהפנטת שלו."
לבסוף היא הוסיפה: "מתגעגעת אליו ברמות!!".
ואם חשבתם שמדובר בג'וזי מתברר שמדובר בכלל בדייר אחר לחלוטין וזה
מה שהצליח להפתיע את כולם,  המעריצים של אותו דייר הופתעו מאוד לגלות
תמיכה מכיוון לא צפוי בכלל!
לא תאמינו במי תומכת נועה יונני באח הגדול?!
לזה אף אחד לא ציפה!
.:



נועה יונני הצטרפה
לקבוצה של יהודה 
יצחקוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...