יום ראשון, 21 בפברואר 2021

מפתיע ומרגש!! אייל גולן במסר מרגש לאילנית: "האמא המדהימה שביקשתי לילדיי"

אייל גולן הפתיע וריגש את כולם ובמיוחד את אילנית
שפרסם סטורי ובו הוא מרעיף מחמאות על מי שהייתה בעבר
אשתו ואם ילדיו אילנית לוי, הכל החל שאילנית לוי דיברה
בתוכניתה גלית ואילנית וסיפרה על הורות בתקופת 
הקורונה,מה שגרם לתגובות רבות וחיזוקים ואחד מהם מאדם מפתיע!




אילנית לוי שיתפה בתוכניתה: "כל היום אני רודפת אחרי אלין וליאם השבוע מצאתי
את עצמי עושה עבודות לבית הספר כי המחשבה שירגישו חוסר ביטחון מול המורים
הדירה שינה מעיניי",היא הוסיפה: "כולנו רוצות להיות מושלמות ולהיות העוגן של כולם, 
וגם לשמור על חיוך",היא המשיכה ואמרה: "הורות היא משימה כל כך כוללת ומורכבת
ואי אפשר להיות מושלמת..."


אילנית שיתפה על עצמה: "אז הנה אני מודה קבל עם ואומה: גם לי קשה לפעמים, גם אני
עושה טעויות. אימהות יכולה להיות תובענית ומתישה, פיזית ורגשית, מבלבלת,
מערערת, מעוררת חרדה."
אייל גולן שהתרגש מהדברים החשובים שאמרה אילנית והחליט לחשוף את דעתו מול כל
העוקבים שזה בעצם מול מדינה שלמה: "אילנה, ריגשת אותי כל כך",הוא המשיך וכתב:
"אין ספק שאף אחד אף פעם לא בא מוכן לגמרי לדבר הזה שנקרא הורות וכנראה
שאף אחד לא מושלם בזה".
אייל גולן הוסיף: "מה שבטוח הוא שאת האמא המדהימה שאני באופן אישי יכולתי לבקש
עבור הילדים הגדולים שלי, והיית עמוד התווך עבורם ועבורי בשנים שאני עדיין
לא למדתי איך להיות האבא שהיום אני מרגיש ויודע שחלמתי להיות".
אייל גולן הפיע וריגש את כולם!! אילנית הופתעה גם היא מדבריו של בעלה
לשעבר אייל גולן!! איך החליטה להגיב אילנית במפתיע?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...