יום שישי, 26 במרץ 2021

שבת ראשונה בבית!! זהבה בן מתאחדת עם בנה לראשונה בערב שבת: " בבית עם הבן שלי הכתר שלי כמה שהתגעגעתי אליו!!"

זהבה בן זוכת האח הגדול שריגשה מדינה שלמה אחרי
שזכתה העונה ,שוב מרגשת את כולם אחרי המסר שכתבה לבנה
ולא השאיר אף אחד אדיש ובוודאי גם לבנה שהיה נרגש
מאוד מהדברים שאמו כתבה עליו! זהבה בן מנסה לחזור לשגרה
שלה ועושה שבת ראשונה בבית!





הזוכה של האח הגדול זהבה בן דיברה לאורך כל העונה על בנה ועל 
האהבה שיש לה אליו, לא פעם חשבה זהבה לעזוב את הבית כדי להיות
ולפגוש את הבן שלה, אלה שבכל פעם שקיבלה כזאת החלטה היא התחרטה
והחליטה להמשיך עד הסוף, בימים האחרונים אחרי שהודחה זהבה משלימה
פערים עם בנה אלה שרוב הזמן היא עסוקה.




זהבה בן הספיקה להופיע בפני רופאי ואחיות בית החולים איכילוב בהתנדבות, לקבל את
הפרס באח הגדול, זהבה הספיקה להקליט שיר עם אגם בוחבוט ועוד מגוון אירועים
אליה היא הוזמנה, עכשיו שמגיע החג וערב שישי זהבה החליטה לפנות מזמנה
ולכתוב לבנה עד כמה הוא היה חסר לה בפוסט מרגש: "וואוו!!! אני עדיין לא מעכלת 
את כל מה שקורה ובעיקר את האהבה שלכם שלא נגמרת."
זהבה הוסיפה: "אני מחבקת את זה חזק בשתי ידיים ומבטיחה לכם שלא אעזוב אף פעם.
שבת ראשונה בבית עם הבן שלי הכתר שלי כמה שהתגעגעתי אליו. לריח שלו 
לחיבוק שלו ולנשק אותו כל הזמן."
ברחבי הרשת המעריצים התרגשו מאוד ממה שכתבה! וכמובן שגם בנה
של זהבה היה נרגש מאוד למה שכתבה אמו עליו!
איך הגיב בנה של זהבה בן על הדברים שכתבה אמו?!
מרגש עוד יותר!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...