יום שלישי, 23 במרץ 2021

מסוכסכים?! מה קרה בין לינור ורמי ורד בגמר האח הגדול?! "הם היו מרוחקים!לינור נראתה עצבנית!"

בזמן שגמר האח הגדול הלך והתקדם וכולם היו מרוכזים
במה שמתרחש על המסך , עיקר העניין היה בכלל מאחורי הקלעים,
הדיירים שהתאחדו לראשונה במסגרת ההפקה והפעם כבר
ללא מגבלות במיוחדות של הקורונה, התלבשו בהתאם ונהנו מדק'
התהילה שקיבלו על המסך!





אלה כמו תמיד גם הפעם האקשן היה מאחורי הקלעים, בזמן הפרסומות
גל התאחדה עם בן זוגה תום חיימוב, הדיירים שיצאו במהלך הגמר התאחדו
עם בני המשפחה, אורן התאחד עם אשתו ומשפחתו, אלה נראה שגם היה
רגע לא נעים במיוחד שהצופים שנכחו במקום ראו את זה היטב
ולא היה ניתן להסתיר.



זה הפך לנושא מרכזי בשעות האחרונות מיד אחרי משדר הגמר וזה לא ממש
קשור לזהבה בן, אלה מה בדיוק קורה בין לינור לרמי ורד??
לינור שהייתה בהלם שרמי הודח ולקחה את זה קשה כבר מיד אחרי ההדחה התבקשה
לא להגיע לאולפנים לקבל את רמי ורד אחרי שיצא, ההדחה של רמי ורד התרחשה
לפני ימים ספורים כולם ציפו לראות אותם הכי ביחד ונהנים וצוחקים אלה שזה
לא קרה במהלך השידור החי דרור הפריד בניהם והם לא ישבו ביחד ולפי נוכחים
באולפן הם גם לא ממש דיברו לאורך כל המשדר.
היו כאלה שתיארו את האווירה מתוחה במיוחד, אחד הצופים שראה ונכח הגיב:
 "הם היו מרוחקים!לינור נראתה עצבנית!".
מה בדיוק קרה בין לינור ורמי?! את זה כרגע אף אחד לא ממש יודע אבל בהחלט
לפי תיעודים של הצופים במקום היה ניתן לראות את הויכוח בניהם שתועד!!
.




תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומלל בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של דר אפאטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...