יום שלישי, 30 במרץ 2021

פרגון מהלב?! ג'וזי זירה בפרגון יוצא דופן לזהבה בן אחרי שניצחה: "שמח בשבילה! הניצחון הכי גדול של זהבה!" איך הגיבה זהבה?!

שבוע חלף מאז גמר האח הגדול ואם רבים
חשבו שהייתה יריבות גדולה בין הדיירים מתברר
שישנו פרגון גדול ומהלב לניצחון של זהבה בן 
אפילו ממי שישב לידה על הספה ורצה לזכות 
בדיוק כמוה ג'וזי זירה! 




כזאת עונה עוד לא הייתה באח הגדול, אם עד כה התרגלנו
ליריבות מרה עד הגמר ומלחמה של ממש בין חמישיית הגמר,
העונה זה בכלל לא היה קרוב לזה, כבר בכניסה של זהבה בן לתוך
הבית רבים ניחשו שהיא תהיה הזוכה, ואכן ככל שהתקדמה העונה,
זהבה השתלבה יותר לא נכנסה למלחמות והצליחה להתקדם עד
לגמר וגם לזכות בו!

אם בעבר היו יריביות עד הרגע האחרון,העונה זה לא קרה, דיירים
רבים טענו עוד במהלך העונה שאם כבר להפסיד בגמר אז שזה יהיה
לזהבה בן, ג'וזי שהיה מגיע לו להגיע לגמר ורבים חשבו שאפילו לזכות,
אלה במקום לעקוץ את הזוכה או "לבכות" על כך שהפסיד ( וזה היה לגמרי
מובן) הוא החליט לפרגן לזהבה בניצחון: "לפעמים לא צריך לעשות הרבה, 
להיות טוב זה מספיק. זה הניצחון הגדול של זהבה. היא פשוט אישה טובה."
ג'וזי המשיך ופרגן לזהבה: א"ני כל כך שמח בשבילה. אי-אפשר להשוות אותי לזהבה בן, 
אישה בת 52 שהיא אגדה ישראלית עם 40 אלבומים. בהשוואה אליה הרגשתי שאני 
פליט ריאליטי פח שרואים אותו בצורה מאוד נמוכה".
המעריצים של ג'וזי יצאו מגדרם ושמחו לראות את ג'וזי מפרגן לזהבה,
וכך גם אצל זהבה שמח מאוד לראות את ג'וזי למרות הרצון לנצח בגמר
והיריבות כיבד מאוד את ניצחונה ואפילו פרגן!
ואיך זהבה הגיבה לפרגון האדיר מצד ג'וזי?!
.:



תגובה 1:

  1. שמי איזבלה איתן, טופס, תל אביב-יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני היו מריבות בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אלאבה יכול לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...