יום חמישי, 25 במרץ 2021

ליאור כלפון חושף סודות מהאח הגדול?! "קרסתי כמה פעמים!"

ליאור כלפון שהודח ולא היה בגמר האח הגדול, לא ממש
מעכל שהודח למרות שהיו שלבים במהלך העונה שרצה לעזוב
ולפגוש את משפחתו, נראה שליאור מאוכזב מאוד מההדחה ומכך שלא
היה בגמר העונה! ליאור משתף בתחושות אחרי האח הגדול
וחושף מה באמת קרה בתוך הבית!





ההדחה של ליאור השאירה את כולם מופתעים, הדיירים בבית לא האמינו רבים
מהם האמינו שליאור יגיע לגמר אלה שזה לא קרה זהבה יצאה בתור המנצחת
של העונה , גם הצופים היו בטוחים שאחד הדיירים החדשים יהיה המודח הבא
אלה שליאור הודח במפתיע וגם לא היה נוכח בגמר!
ליאור שעוד מנסה להתאושש מקבל אהבה גדולה מצד המעריצים שנוספו לו,
והוא עוד מנסה לעכל את מה שעבר.


במהלך הימים האחרונים מאז שהודח הוא החליט לשתף את המעריצים במה שהוא
עבר בפוסט אחר שהעלה אמר ליאור: "תודה רבה לכל התומכים באמת הייתם מדהימים,
תודה על הפרגון שלכם זה ממש לא מובן מאליו אחרי כמעט 100 ימים בבית האח הגדול.
היה קשה, לא הגעתי לגמר וחבל."
פוסט סיכום נוסף כתב: "אני כל כך מאושר לחזור סוף סוף הביתה למשפחה
האהובה שלי, לבית האמיתי שלי, חזרה לחיים שלי" הוא הוסיף "שאני כל כך אוהב שבהם
אני הבמאי, התסריטאי והמפיק. אני יכול לשתף אתכם שהחוויה בבית האח הייתה מאוד מאתגרת!".
ליאור הוסיף: "במשך שנים סירבתי להיכנס לבית 'האח הגדול', אבל אחרי שהחלמתי מהקורונה
היו לי פתאום המון נושאים חשובים שרציתי לדבר עליהם",כלפון שיתף את הרגעים הקשים:
"הגעגועים למשפחה האהובה שלי ולשפיות קרעו אותי לגזרים וכל יום נראה שם כמו נצח",
ליאור חשף את רגעי המשבר שלא נחשפו בערוץ 26: "קרסתי כמה פעמים בדרך וקמתי
להמשיך כדי שהילדים שלי יהיו גאים בי. "
ליאור חושף לראשונה את הרגעים שלא שודרו בלייב והוסתרו!!
מה בדיוק עבר על ליאור בתוך הבית!! חושף לראשונה הכל!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...