יום רביעי, 28 באפריל 2021

הכי יציבים שיש! תום חיימוב וגל גברעם בצעד זוגי ראשון ביחד!!

גל גברעם ותום חיימוב לגמרי ביחד!! ועושים צעד ראשון
מפתיע מאוד חודש אחרי גמר האח הגדול והפתיעו את
כולם כולל בני המשפחה שלהם שלגמרי מפרגנים להם!!
גל ותום לא מתכוונים לחכות ומחליטים לעשות צעד שרבים מזוגות
באח הגדול חששו לעשות בהתחלה!




אין ספק שהזוגיות של תום חיימוב וגל גברעם מאוד מיוחדת, הפער בגיל
לא משפיע ולא נראה בכלל ואם היה נראה שאחד הצדדים רוצה למהר בקשר
ואחד לא, זה בכלל לא שם מתברר שהקצב מתאים לשניהם!
במהלך ראיון של תום חיימוב למעריב tmi שיתף תום בכמה פרטים מפתיעים
במיוחד שהוא בעצמו לא ממש ידע עד אחרי ערב גמר!


כאשר נשאל על הקשרים הקודמים שהיו לו ועל ההבדל? ענה: "היא (גל) התחילה לדבר עם
אמא שלי, ונוצר ביניהן חיבור מדהים. אמא שלי אישרה אותה. זה חשוב לכולם,
במיוחד למי שקרוב להורים שלו."כאשר הוא נשאל האם לדעתו האם הקשר יחזיק את החיים האמתיים?
ענה: "הפער הגילים לא משנה לי".
גל ותום הספיקו להעביר חופשה ראשונה בוילה עם יוצאי האח הגדול נוספים בניהם
דרור ואורן , ואת החג עצמו העבירו בנפרד ומיד לאחר מכן נפגשו ומתברר
שיש להם כבר מטרה הבאה, אם בעונות קודמות ראינו זוגות באח הגדול שלוקחים
מאוד איטי את הקשר בחוץ ומאוד רוצים לבחון אם זה יעבוד בחוץ.תום וגל
לא מחכים ובטוחים שזה הולך להצליח: "רגשית אתה שם, אבל אתה לא מכיר את
המניירות הקטנות, הדברים הקטנים של החיים עצמם, בינתיים זה הולך מדהים".
אלה שאז הפתיע תום שחשף את הצעד הראשון שלו ושל גל!!
והם לא מתכוונים לחכות לאף אחד!!
תום וגל מפתיעים את כולם!!
.



תום וגל
עברו לגור ביחד
בדירה של תום!

תגובה 1:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אפטה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי לפנות מיד לד"ר אפטה כעבור מספר דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי שלא ייצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אפטה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אפטה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הלחש של ד"ר אפטה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל drapata4@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...