יום ראשון, 25 באפריל 2021

פגוע ומאוכזב? ג'וזי זירה חושף למה באמת התרחק והסיר עוקב מהחברים באח הגדול?!

ג'וזי זירה אחד הדיירים הבולטים העונה באח הגדול והגיע
למקום השני בגמר, מצליח למנף את ההצלחה שלו אחרי
האח הגדול,ג'וזי מוכיח שלא בהכרח צריך לנצח כדי לזכות בתהילה,
ג'וזי מוזמן למסיבות ,צפוי לתקלט בקרוב בארצות הברית ויכול
להתחיל לספור את הקמפיינים שקיבל מאז שיצא!




בזמן שחלק גדול מדיירי האח הגדול העונה כבר נעלמו והחלו לחזור לשגרה
הקודמת שלהם,ג'וזי זירה דווקא יכול לסמן לעצמו עוד וי שבשעות האחרונות
הצטלם לקמפיין נוסף למותג "מאניה ג'ינס" אותו מותג שגם נותן חסות לאח הגדול,
ג'וזי היה נראה נינוח בזמן הצילומים במהלך היום העמוס הוא פינה מהזמן כדי להתראיין
בין היתר לאתר mako סלבס וחשף כמה פרטים מפתיעים.



כאשר נשאל על החוויה באח הגדול שיתף: "אני מרגיש שאני עדיין מתאושש. יש עליות וירידות",
הוסיף: "יש רגעים שאני קצת לבד ואני נזכר טיפה וזה קשה. היה לי מאוד קשה בתכנית."
כאשר נשאל על האקסית שעלו דיווחים שחזר להיות איתה בזוגיות שיתף ג'וזי:
"אני מעדיף לשמור את זה לעצמי בינתיים. אני לא מאשר כלום, אבל אני כן אומר שעדיף
להגיד שאני תפוס כרגע, זה הכל".
ג'וזי כאמור לא רצה לשתף מי בת הזוג שלו אבל כן שיתף עם מי הוא בקשר מהדיירים
באח הגדול: "אני בקשר עם יהודה, אילון, ימית וגם אלמוג. אני מאמין שאני אדבר
עם כולם, אחרי שכולם יתאוששו."
ג'וזי טוען שלא ירדוף אחרי כולם להיות איתם בקשר והוא פחות יתאמץ.
בהמשך בראיון נשאל במפתיע לגבי הסרת העוקב לתום חיימוב,גל גברעם
וקארין עליה,
עוקב שהוחזר אחרי לחץ מצד מעריצים,ג'וזי חושף את האמת
המפתיעה!
לא תאמינו למה ג'וזי הוריד עוקב מחבריו מבית האח הגדול?!
.



ג'וזי טען: "רציתי בשבוע
הראשון להתנתק מכל מה
שקשור להאח הגדול".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...