יום שני, 10 במאי 2021

אלמוג חדד יוצאת נגד התנהגותו של רמי ורד באח הגדול: "אם רמי ורד היה אבא שלי הייתי מתביישת!!" איך הגנה על יהודה?

אלמוג חדד שעד כה לא הגיבה מאז שיצאה מבית האח הגדול למהומה
שהייתה בתוך הבית שבסופה בן זוגה יהודה יצא מבית האח הגדול ואילו
רמי ורד נשאר בתוך הבית וכמעט הגיע לגמר, אמנם אנחנו כבר יותר
מחודש מאז גמר האח הגדול אבל רק כרגע אלמוג מחליטה לשתף בכל
מה שקרה ואומרת את דעתה על ההתנהגות של רמי ורד!




יוצאת האח הגדול העונה אלמוג חדד התייצבה לראיון בתוכנית "שבוע
טוב עם יקי ויעל" בערוץ 20,במהלך הראיון שהתרכז ברובו באח הגדול
וכמובן גם בזוגיות שלה עם יהודה, שיתפה אלמוג את מה שגילתה אחרי
שיצאה מבית האח הגדול ועל "פרצופם" האמיתי של חלק מהדיירים
ומי שחשבה שהיו חברים שלה בתוך הבית.

אלמוג לא פירטה מי אותם דיירים אבל שיתפה: "חברים זו מילה גדולה מדי להגיד,
יש לי ממש כמה אנשים בודדים כי כשיצאתי החוצה אז גיליתי המון המון חרא,
שאני בתמימותי בתוך הבית לא ראיתי".
במהלך הראיון המראיינת דיברה על ההחלטה של ההפקה להוציא את יהודה
מתוך הבית אחרי שלא התנהג כראוי, אלמוג זעמה על כך שהיה נראה שהמראיינת
בחרה צד והגנה על יהודה: "יהודה לא בריון! יהודה לא אלים! יהודה מעולם לא קילל
את רמי! יהודה מעולם לא ניבל את הפה," חדד גם טענה שיהודה לא קילל ולא היה
אלים והמשיכה: "מה הוא אמר לו פחדן!? בגלל פעם אחת שקרה מה שקרה בחדר
וכל היפי נפש שמשחקים אותה איזה טלית שהם לא מקללים ולא מדברים ככה,
בואו תכנסו לפרופורציות!",היא המשיכה: "כל בן אדם הוא עצבני ולא שופטים
בן אדם כשהוא כועס, וזה בסדר".
כאשר נשאלה על רמי ורד היא הגיבה בזעם עליו ואמרה: "אם הוא היה אבא
שלי אני הייתי מתביישת בו, חד משמעית".
הדרמה מאחורי הראיון!! מה אלמוג חושבת על שאר הדיירים? ואיך הגיב רמי?!
צפו בקטע המפתיע מתוך התגובה! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...