יום ראשון, 30 במאי 2021

לזה אף אחד לא ציפה לא תאמינו למה באמת נפרדו הדר ודניס מחתונה ממבט ראשון?!

לזה אף אחד לא ציפה, דניס והדר שהפגינו זוגיות
מדהימה כולל כמה סרטוני טיק טוק ששיגעו את הרשת, כבר
לא ביחד, הדר הודיעה על כך בהפתעה לעוקבים והשאירה את
כולם בהלם!! מה בדיוק גרם לפרידה בין הדר ודניס?!
והאם יש סיכוי עוד לקאמבק?!




כמעט שנתיים חלפו מאז דניס רוסקוב והדר ברייר עמדו מתחת לחופה, כשהכירו
בעונה השלישית של התוכנית חתונה ממבט ראשון. מאז הם הספיקו להתאהב אחד
בשנייה על המסך, מול כל המדינה, חשפו את הקשיים שחוו בתחילת הקשר וגם
את הרגעים המאושרים יחד.
בתום הצילומים הם הודיעו לכולם שהם עדיין ביחד,הדר עברה לגור אצל דניס
וזה היה נראה מושלם.
אלה שלפני שבוע וחצי הדר הפתיעה את כולם וחשפה את הפרידה: "כשהגעתי לתוכנית
חתונמי, עוד בתקופת המיונים, היה לי ברור לאיזו מטרה אני מכוונת",הדר הוסיפה: "שבעתי
מאכזבות ושברון לב. ידעתי שאני מכוונת למשפחה משלי. משלנו. לשמחתי התמזל מזלי
ופגשתי את דניס בתוכנית, מה שהוביל לקשר שלנו, כמעט שנתיים של חברות נפלאה".
היא המשיכה: "אבל, בתוך תוכי כרסם בי החשש שאנחנו רוצים דברים שונים, בעתיד
הקרוב או בכלל",היא שיתפה: "כן, הכמיהה עודנה קיימת ומתעצמת, אז החלטנו להיפרד.
החלטה משותפת שמגיעה בלב שלם וממקום של השלמה. דניס אדם מקסים, צר לי שדרכינו מתפצלות,
הדר שיתפה שהיא עזבה את הדירה המשותפת ועברה להתגורר אצל אחותה בגן יבנה,ברחבי
הרשת המשתתפים בחתונה ממבט ראשון ניסו לחזק אותה על הצעד המפתיע!
ברחבי הרשת עלו דיווחים מה גרם לפרידה המפתיעה חלק טענו שמדובר ברצון של
הדר להביא ילד בהקדם ואילו הרצון של דניס להמתין עוד,דיווח אחר מדבר על ריב גדול
שפרץ לאחרונה ובסופו החליטו להיפרד!
אלה האם מדובר בסיבה שונה לחלוטין?! הלם!!
למה דניס והדר נפרדו?!
.



תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR APATA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז פניתי אליו בכתובת: drapata4@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר ל-APATA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר APATA כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR APATA: drapata4@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...