יום שני, 31 במאי 2021

אחרי הקושי בכניסה להריון! כך הגיבו אילנית לוי ואלירז שדה שגילו לראשונה את מין העובר!!

אילנית לוי שיתפה את המדינה כולה לפני מספר שבועות
שהיא נכנסה להריון, היא הצליחה לרגש את כולם במיוחד ששיתפה
קצת מהתהליך שעברה ועל הקושי שהיא ואלירז חוו בניסיונות להביא
ביחד ילד,עכשיו שהיא בהריון ההתרגשות שלה גדולה והמשפחה
כולה מצפה בקוצר רוח לתינוק שיגיע בקרוב!



צילום מושיקו אסרף


ההתרגשות אצל המשפחה גדולה,אילנית לוי מצפה להרחיב את המשפחה כבר הרבה 
זמן ואחרי החתונה עם אלירז הרצון להפוך לאמא פעם נוספת רק גבר.
אחרי לא מעט ניסיונות וגם רמזה על כך שזה לא היה פשוט והיה מדובר בתהליך 
ארוך הם הצליחו וכרגע אילנית בשיאו של ההריון, בימים האחרונים אילנית 
עברה סקירה שבמהלכה הייתה יכול לדעת מה מין העובר.

צילום מושיקו אסר,

אלה שאילנית העדיפה לעשות זאת בטרנד שהולך וצובר תאוצה וגילתה את מין 
הילוד בדרך שונה ממה שכולם רגילים.
אילנית ואלירז גילו את מין הילוד בדרך שונה הם עיצבו את חצר האירוע בבלונים 
ורודים וכחולים ופסל עם הכיתוב BABY בענק בעזרתו של חברה הטוב של אילנית לוי, 
המעצב מנדי כץ. במהלכה של המסיבה פוצצו יחד את הבלון עם הכיתוב: 
"בן או בת?" ממנו פרץ קונפטי ובמהלכה הם גילו שיש להם בת!
מי שנכחו יחד איתם היו גם ליאם ואלין ומעט מאוד בני משפחה שהיו מעורבים וידעו 
על האירוע המצומצם! בהמשך אילנית ואלירז קיבלו מאות הודעות ואיחולים 
אחרי הרגע המפתיע והמרגש!
אילנית לא הצליחה להסתיר את ההתרגשות כאשר גילתה מה יש לה בבטן 
ואף אחד שראה את זה לא נשאר אדיש!!!
הרגע המפתיע והמרגש בו גילו את מין הילוד!
אילנית מתרגשת מאוד שמגלה שיש לה בת!!
.



2 תגובות:

  1. אני רוצה להודות לד"ר איגבינוביה על שהצלת את הנישואים שלי. בעלי התייחס אליי רע ועזב את הבית כמעט 3 חודשים, זה גרם לי לחלות ולבלבל. ואז סיפרתי לחבר שלי איך בעלי השתנה כלפי. ואז היא אמרה לי ליצור קשר עם: doctorigbinovia93@gmail.com שהוא יעזור לי להחזיר את בעלי ולהפוך את האהבה שלנו לחזקה שוב. ואז ניסיתי אותו. אחרי 3 ימים של הטלת הכישוף בעלי חזר הביתה ואני מתחננת סליחה ואני מתחננת לסלוח לו והיום אנחנו חיים בשמחה ואושר אם את עוברת מערכת יחסים כלשהי, בעיות בריאות או מצב נישואים מקולקל ואתה רוצה את האקס שלך מאהב, חבר לשעבר, חברה לשעבר או בעל או אישה גרושים אתה יכול להגיע למספר הווטסאפ שלו +12162022709 או viber +12066713285 אם אתה צריך את עזרתו

    השבמחק
  2. הלו זה הסיפור שלי! הייתי נשואה שבע שנים בלי ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא אמר שהוא רוצה להתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR APATA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת:(drapata4@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר ל-DR APATA ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על DR APATA שהציל את מערכת היחסים שלי, וזה גם נותן לי ילדים שאני יכול לקרוא להם בגאווה היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR APATA בדוא"ל בכתובת: (drapata4@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר..

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...