יום שבת, 29 במאי 2021

שוב פעם שמועות?! תום חיימוב וגל גברעם באמת נפרדו ומסתיריםמכולם?!

בשבוע האחרון עלו כמה דיווחים על פרידה בין גל
גברעם ותום חיימוב, במיוחד אחרי הסטורי שהעלה
תום ובו נראה שהוא רומס על פרידה שלו ושל גל, ברשת 
הרוחות סערו ובמהירות תום וגל הבהירו שהם ביחד,
אז למה שוב עלו שמועות על פרידה והאם הפעם זה נכון?!




תום חיימוב וגל גברעם שהכירו בבית האח הגדול והפכו לבני זוג
בתוך הבית, גורמים לעניין רב עוד שיצאו מהבית רבים חשבו שזאת
תהיה זוגיות לא רצינית ושזה לא יצליח, לאורך כל החודשיים מאז גמר
האח הגדול הסתובבו שמועות על פרידה, אלה שבימים האחרונים עם 
הרמז שנתן תום הרשת סערה במיוחד!

על אף שכבר הכחישו והבהירו בתמונות משותפות שכל מה שקורה איתם קורה 
בשיא האהבה והדביקות, בימים האחרונים הם אפילו התראיינו על כך ביום הולדתה 
של לינור , גל אמרה למאקו סלבס: "אנשים חושבים שאם אני לא מעלה סטורי במשך 
יומיים אז נפרדנו", היא המשיכה: "אני לא מעלה סטוריז כי יש לי דבר שנקרא קצת חיים."
תום גם הוא ציין שהוא לא חי את הטרפת שיש ברשתות החברתיות ולא הבין על מה המהומה.
לצד הדברים הברורים ברחבי הרשת עלו טענות נוספות על כך שהם לא ביחד 
ונשארו חברים טובים, לצד ניסיון של הוכחות מצד עוקבים רבים אחת הטענות הוא
הקשר ההדוק ללינור סביניק שרבים חושבים שאף בת זוג לא הייתה נותנת קשר של
ידידות כזאת אלה שלצד זאת,רוב המעריצים של בני הזוג טוענים שהם ביחד, א
לה שכבר ראינו זוגות שנפרדו וממשיכים לבלות ביחד ומראים
לכולם שהם ביחד בעיקר ליחסי ציבור ולקבל אהדה, אבל האם זה המקרה
של תום חיימוב וגל גברעם?! נפרדו וממשיכים להראות לכולם שהם ביחד?!
לפרט הזה אף אחד לא שם לב!!
.



תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR APATA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז פניתי אליו בכתובת: drapata4@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר ל-APATA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר APATA כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR APATA: drapata4@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...