יום שני, 10 במאי 2021

מלחיץ!! גל גברעם מהאח הגדול חושפת את מצבה הרפואי: "מרגישה נורא! היד כואבת וקשה וגם כאבי בטן וראש!"

ימים לא פשוטים עוברים על גל גברעם שהחליטה
לחשוף את מצבה הרפואי, זה לא היה פשוט עבורה אבל
היא החליטה לחשוף בפני כל העוקבים שלה את מה שהיא
עוברת ומקבלת תמיכה גדולה מצד המעריצים והחברים
שמחכים לראות שמצבה הבריאותי משתפר.




שמונה חודשים חלפו מאז גל גברעם נדבקה בנגיף הקורונה,  בחודשים
האחרונים היא נכנסה לתוך בית האח הגדול בתור דיירת עם נוגדנים,
בזמן שכל המדינה חו*סנה גל שהודחה מבית האח הגדול לא יכלה לקבל
את החי*סון בגלל שבאותה עת לא חיסנו אנשים שכבר חלו.
אחרי שההגבלה הזאת הוסרה ואחרי שחזרה לצבא מאז האח הגדול וחזרה
לשגרה שלה.

גל גברעם החליטה שהיא לא לוקחת סיכונים והחליטה לעשות חי*סון אחד, שזה 
מה שנותנים למי שמחלים מהנגיף, אלה מתברר שהחי*סון לא עבר עליה 
בטוב כמו שחשבה שזה מה שיקרה,גל החלה לעלות תיעודים אם זה מהמרפאה 
וגם לאחר מכן כאשר החליטה לחשוף את מה שהיא מרגישה אחרי.
מתברר שגל גברעם לא מרגישה טוב: "אני אחרי החיסון ראשון שלי והאחרון
שלי (כי הייתי חולה)  ואני פשוט מרגישה נורא!"
גל הוסיפה: "היד כואבת וקשה ברמות וגם הכאבי בטן והראש לא מאחרים להגיע,
אבל העיקר שזה מאחורינו!".
גל קיבלה מאות תגובות תמיכה וחיזוקים מכל עבר שניסו לעודד אותה שעוד 
רגע הכל יהיה מאחוריה והיא תחזור לעצמה במהירות!!
גל שפנתה לצבא לצורך בדיקות קיבלה ימי מחלה וכרגע עוד מתאוששת!
גל גברעם משתפת במצבה הרפואי וגורמת להלם!!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...