יום שבת, 26 ביוני 2021

שוב מסתבכת?! ניקול ראידמן בעי*רום?! סופגת אש מהעוקבים: "יש לך ילדים!!תתביישי לך!"

סערה גדולה בימים האחרונים כאשר ניקול החליטה לעלות
כמה פוסטים ברשתות החברתיות שעוסקים ביום הולדתה ה 35,
אלה שניקול שיתפה רגעים שלה שהיא ב*לי חלק עליון מה שעורר
סערה גדולה אצל העוקבים שהציפו בתגובות לא נעימות כנגד
ניקול ראידמן ועל ההחלטה שקיבלה לפרסם את אותם תמונות!




ניקול ראידמן מתפעלת עמוד אינסטגרם שמתקרב למיליון עוקבים, כל
פוסט שלה מקבל עשרות אלפי לייקים ומאות תגובות, אלה שלפי דעת
עוקבים רבים,ניקול הגזימה בתמונות אישיות שלה שהיא ב*לי חלק עליון,
לצד אותו רגע אישי כתבה ניקול: "לעזאזל, אני חוגגת 35 היום", היא הוסיפה:
"הזדמנות מצוינת להתחיל הכל מחדש, בלי חרטות".


אלה שתוך זמן קצר היא הוצפה בתגובות, לצד תגובות מפרגנות על תמיכה שהיא קיבלה
על האומץ ועל כך שהיא לא צריכה לחשבן לאף אחד, ניקול קיבלה גם תגובות פחות
נעימות,אחת מהן כתבה: "מה הקטע של התמונה? חוסר בטחון? חוסר תשומת לב?
יש לך ילדים ניקול. אני לא מבינה את זה", עוקבת אחרת הוסיפה: "תמונת פור*נו? מה זה?".
גם גברים לא אהבו את מה שראו ואחד מהם כתב: "מעלות תמונות כאלה ומתפלאות
שמחפיצים אתכן. אין גבול לטימטום".
אחרת כתבה: "יש לך ילדים! ניקול! אני לא מבינה את זה!",ניקול מתברר הופתעה
מכמות התגובות הקשות שקיבלה והחליטה בהמשך להגיב נגד אותם עוקבים והחליטה
לא לשתוק ולתקוף חזרה!
ניקול ראידמן תוקפת חזרה ויוצאת נגד אלה שהגיבו נגדה!!
הדרמה ממשיכה להסתבך!!
.



"גאה בעצמי ובמי שאני!
מרמור עושה קמטים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...