יום רביעי, 30 ביוני 2021

אווירה של פיוס?! יהודה יצחקוב מגיב להוצאתו מבית האח הגדול: "מה שאמרתי לא היה לעניין!" והאם הוא בדרך לסולחה עם רמי ורד?!

יהודה יצחקוב אחד הדיירים הבולטים בעונה האחרונה
של האח הגדול, ומי שהיה צפוי להגיע לגמר ואולי אפילו
לזכות בו, מצא את עצמו מסולק מהבית אחרי ויכוח לא פשוט
עם רמי ורד,ויכוח שגרר בהמשך לשיחה קשה מול האח הגדול
ובהמשך להוצאתו מהבית!




החברים,המשפחה וכמובן המעריצים היו בהלם אחרי הדחתו של יהודה
מהבית, ליהודה לקח זמן להתאושש ממה שקרה תחילה הוא לא הגיע 
לאירועים מטעם ההפקה ,אלה ככל שחלף הזמן יהודה המשיך הלאה,
למרות דיווחים על כך שהוא מתכוון לתבוע את ההפקה נראה שזה לא יקרה,
יהודה לא מדבר על כך ולא עוסק בנושא.

צילום מסך

יהודה שנמצא בזוגיות עם אלמוג חדד,עסוק בעיקר בקידום הקשר שלהם ונראה 
שכבר פחות מתעסק בעבר, אם בסיום העונה היו מנסים לשאול את דעתו על מה 
שקרה בריב עם רמי, יהודה היה מעדיף לא לעסוק בנושא ולא הגיב על מה שקרה,
אלה שעכשיו שאנחנו רגע לפני עלייתה של העונה החדשה,יהודה נשמע יותר 
מפויס,בראיון קצר שנערך עימו לישראל היום יהודה נשאל על על החוויה:" הייתה
חוויה מהנה,היה מה שהיה אני עם הפנים קדימה".
כאשר נשאל אם הוא מתחרט על מה שקרה שיתף: "אני חושב שמה שאמרתי בסוף
לא היה לעניין, בצורה חד משמעית!".
אלה שאז יהודה נשאל על סולחה אפשרית עם רמי ורד ולסגור את מה שקרה
בתוך בית האח הגדול,יהודה הודה שעד כה לא ראה את רמי ורד מאז 
שנגמרה העונה אבל כאשר נשאל אם במידה ועכשיו הוא רואה אותו
באירוע ביחד האם תהיה סולחה? יהודה הפתיע והגיב!!
.



יהודה השיב:
"נחיה ונראה"

תגובה 1:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...