יום שבת, 26 ביוני 2021

קשה! איתי לוי משתף בכאב על מצבה הרפואי של אמו: "פחדתי שתגיעי לכיסא גלגלים אקבל זאת בעצב אדיר!"

הזמר איתי לוי שמשתף הרבה את העוקבים שלו במה 
שהוא מרגיש ועובר מול מחלתו של אמו, משתף בשעות 
האחרונות בהידרדרות נוספת במצבה הרפואי וגרם לעצב 
רב אצל המעריצים והתומכים של איתי שמתקשה מאוד 
לקבל את המצב החדש.




איתי לוי שעובר שנה לא פשוטה אם זה השינוי המקצועי שעבר אחרי 
שנפרד מאייל גולן והקים חברת הפקות משל עצמו, איתי ממשיך להופיע
ומנסה להרים את עצמו אחרי שנת קורונה לא פשוטה, אלה עכשיו איתי 
משתף ברגעים לא פשוטים שהוא עובר.
אמו רות התאשפזה בעבר אחרי שעברה אירוע מוחי, מאז מצבה לא משתפר 
ועכשיו הוא נהיה קשה אף יותר.

איתי לוי החליט לעלות פוסט ולשתף בכאב את מה שהוא עובר: "מרשה לעצמי קצת 
להתפרק הרי מותר להישבר קצת לנקות ולשחרר ."
איתי ממשיך: "לא כולם יודעים את אשר מתרחש בליבי בפנים, בחדרים החשוכים, 
הכואבים והעצובים שיש בתוכי. אמא שלי, כל מפגש איתך משמח אותי, ממלא אותי
אבל מנגד מפרק אותי ומעציב אותי ושורף אותי חזק בפנים."
איתי הוסיף וכתב: אימא שלי, השנים עוברות ואת מתבגרת לי ואני מנגד גדל ומצליח. 
כואב לי התחושה הזאת שאנחנו פשוט בעולמות שונים, שאת לא חלק ממנו מהמסע שלי, 
מהחוויות שאני עובר וגם הדברים הפחות נעימים שאני חווה."
איתי מוסיף בכאב ומשתף במצבה הרפואי כרגע: "אך אימא שלי, יקרה שלי, את הנפש, 
הרוח והלב שלי שפועם. תזכרי דבר אחד - אני מבקש ממך סליחה, סליחה שאני לא 
יכול לעזור לך ולהקים אותך על הרגליים. ניסיתי כל מה שיכולתי ומהדבר הזה פחדתי 
שתגיעי לכיסא גלגלים אבל כך רצה בורא עולם הגדול אז אקבל את זה בקושי ובעצב אדיר."
איתי מוסיף ומרגש: "אימא שלי, הרבה דברים שברו לי את הלב אבל תיקנו לי את הראיה.
אני אוהב אותך חיים שלי והלוואי והייתי יכול לתת לך את הרגלים שלי.
סליחה אימא, ממני בנך האוהב ביותר".
איתי קיבל עשרות אלפי לייקים ואלפי הודעות תמיכה מחברים ומעריצים!
איתי לוי לא נשאר אדיש!!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...