יום שבת, 31 ביולי 2021

בדרך לפרידה?! לא תאמינו איך הגיב בן זוגה של טיטי לקשר הקרוב עם ג'קו באח הגדול?!

בימים החרונים כולם מדברים על הקשר המתחזק בין
טיטי לבין ג'קו בתוך בית האח הגדול, כבר מתחיל העונה
הקשר בניהם היה קרוב, אלה רק אחרי שטיטי חלתה ופונתה
לקבלת טיפול בבית חולים הם הבינו עד כמה הם קשורים, אחרי
שטיטי חזרה ג'קו ניגש לסוויטה עם גיטרה ,ברגע בלתי נשכח!




לאורך כל המפגש הם שיתפו אחד את השנייה עד כמה הם התגעגעו 
וכמה טוב ששניהם שוב ביחד, ג'קו לא שיתף ברגשותיה כלפיו וכך
גם טיטי, אלה שהכל מתחיל להסתבך כאשר טיטי נמצאת בכלל בזוגיות
ובן זוגה רואה וצופה בטיטי כל הזמן!


האם בן זוגה של טיטי נפגע ממנה?! כולם ראו את הקשר החזק, גם
הדיירים יודעים שטיטי וג'קו זה צמד והם קרובים מאוד, כרגע לפחות 
הדיירים לא מדברים על הקשר בצורה של זוגיות לפחות לא במפורש,
אבל רבים מבינים שלא מדובר בקשר רגיל, לפי השידור בערוץ 26 
הכל ניתן לפרשנות כאשר ג'קו לא אכל בערב שישי,טיטי ניגשה והייתה 
איתו לאורך זמן, הם הרבה משוחחים מתחבקים, רבים רואים זאת כקשר 
חברי בלבד אלה יש הרבה צופים שחושבים שמדובר בתחילתה של 
זוגיות גם הפרומואים של התוכנית מרמזים על משהו שיותר מחברות.
בן זוגה של טיטי שצופה כאמור רואה הכל גם את התגובות ומקבל
פניות רבות ועכשיו הוא אומר את דעתו!!
האם הוא מתכוון להיפרד מטיטי אחרי האח הגדול או שהוא מחכה לה?!
מפתיע את כולם!!
.



צחי משתף את פנאי
פלוס: "אני מאוד 
בטוח במקום שלי",

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...