יום שני, 26 ביולי 2021

כל האמת בפנים: פיצוץ בין אייל לציפי במהלך המשימה: "ראיתי את השנאה בעיניים שלו, זה מפחיד אותי" ציפי פורצת בבכי!

משימת הקרקס גורמת לויכוחים רבים בין הדיירים, אם
היה נראה חיבור מדהים בין הדיירים ,אלה שמהר מאוד
המצב בתוך הבית השתנה והויכוחים הולכים ומחריפים אם
עד כה הריבים היו בעיקר עם אורן חזן, עכשיו אייל מחליט
להגיד את דעתו ואומר את האמת שלו בפנים של ציפי וגורם למהומה!




עונה בלי ריבים?! הדיירים בתוך האח הגדול כבר לא מסתדרים וזה לא סוד,
למרות תחילת עונה רגועה נראה שהמצב השתנה לחלוטין,האח הגדול קורא לכלל 
הדיירים להתרכז באוהל הקרקס הגדול לצפות במופע הלוליינים של אייל, אורן וציפי. 
בהמשך האח הגדול מבקש מכל לוליין לבחור דייר אחד ולהסביר לו במה עליו להשתפר.
אלה שאז הכל התעורר, הבקשה של האח הגדול גרמה לדיירים להציף הכל,
אייל החליט להגיד בדיוק מה הוא חושב על ציפי שעורר סערה!



אייל מדבר אל ציפי ומגיב להתערבות שלה בשיחות של הדיירים האחרים. ציפי לא נשארת 
חייבת למגיבה לדברים וטוענת שהוא משקר: "כשאני טועה אני מודה שאני טועה, 
כשאני לא טועה אני אעמוד על שלי". 
בהמשך אייל רוצה לפתוח את השיחה בינו ובין רומי בהקשר למה שקרה במשימה, 
רומי כועסת ומבקשת ממנו לא לערב אותה. אייל מגיב בכעס: "מי מדבר אלייך, 
את לא מעניינת כל כך".
אחרי המשימה ציפי בוכה בחדר הארונות ורומי ומאיה ממהרות לחבק ולנחם אותה. 
מאיה: "אל תתני לזה לחדור אלייך ציפי. את יודעת מי את".
ציפי כועסת על  אייל: "ראיתי את השנאה בעיניים שלו, זה מפחיד אותי" .
הדרמה ממשיכה להסתבך והדיירים ממשיכים להגיב לויכוח ועל 
התנהגותו של אייל שמגיב כמו אורן חזן לטענתם!
אייל פותח הכל על ציפי וגורם לסערת ענק!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...