יום שלישי, 27 ביולי 2021

שוק!! זוכת המירוץ למיליון חושפת: "שוטר הטריד אותי מ*ינית!!" חושפת את הטראומה!

הדרמה המטלטלת סביב סוכן העל שי אביטל גורם 
לנשים רבות לחשוף מקרים שבו עברו פגיעה מינית,
בשעות האחרונות החליטה באומץ רב זוכת המירוץ 
למיליון לשתף בקושי ובכאב שעברה הטרדה מי*נית 
על ידי שוטר שעיכב אותה ,ומקבלת תגובות תמיכה רבות!




זוכת המירוץ החליטה לפתוח את הלב והחליטה לחשוף בפני כל המדינה
את מה שעברה כאשר נעצרה על ידי שוטר, היא שיתפה את המשבר 
שחוותה לאחר מכן וגם התלונה על אותו שוטר! היא המשתפת:
"כשהייתי בת 23 אחי עבר תאונת דרכים קשה הוא היה מאושפז בבית חולים וכל 
המשפחה עשתה משמרות שלרגע אחד הוא לא יהיה לבד."

היא המשיכה לתאר: "סיימתי משמרת כפולה כמלצרית ונסעתי לבית החולים. 
לפתע שמעתי קול ממיקרופון שאומר לי לעצור בצד , ראיתי רכב גדול ושוטר אמר לי 
תעצרי בצד את בלי חגורה. הבנתי שעשיתי טעות ועצרתי בצד, הלב שלי דפק על 200."
היא ממשיכה לתאר: "השוטר ניגש אליי ואמר, עשית עבירה חמורה, את מודעת לזה? 
מסמכים בבקשה. אמרתי לו שאתה צודק אבל אחי בבית החולים, ואני חייבת להגיע למשמרת."
היא מוסיפה:"הגשתי לו את המסמכים והוא אמר לי גשי אליי לרכב את מקבלת דוח. השוטר 
הכניס את הנתונים למחשב החזיר לי את המסמכים ומשום מקום בתוך שניות פשוט התחיל 
לגעת בי ואני קפאתי במקום כמו אבן. כמו בטון".
היא מתארת את רגעי האימה: "הרגשתי כאילו הגוף שלי יצא מהמקום שלו, שאני מרחפת. 
בשבריר שנייה, הדפתי אותו בכוח רב וברחתי מהרכב כמי שבורחת מאש בוערת. נכנסתי 
לרכב עם נשימות כבדות, נעלתי את הדלתות ונסעתי."
למחרת היא התלוננה ביחד עם אמה בתחנת משטרה על אותו שוטר, בהמשך התברר
שהוא לא היה בכלל שוטר תנועה אלה שהתפקיד שלו היה להעביר אסירים!
היא ממשיכה לתאר את הפחד שמלווה אותה עד היום!
זוכת המירוץ למיליון חושפת את ההטרדה המ*ינית שעברה!
החליטה לחשוף את עצמה ואת הסיפור!
.:


מי שחשפה את 
הטראומה זאת 
שני אלון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...